0
späť
 

diskuze k tématu: BMW Z4 v redakčním testu

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 19.11.2009 06:56, nabídka motorů
začíná třílitrem o objemu 2497cm3. Že by někdo chyběl na fyzice?
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 19.11.2009 23:26, RE: nabídka motorů
Valnoha napísal:
začíná třílitrem o objemu 2497cm3. Že by někdo chyběl na fyzice?
Spíš na matice. Jednotky mi fyzikálně jako lajkovi přijdou OK.
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 20.11.2009 08:06, RE: nabídka motorů
Valnoha napísal:
začíná třílitrem o objemu 2497cm3. Že by někdo chyběl na fyzice?
Ňák nevidím v čem je problém. Že by to mezitím v článku opravili...?
Jinak na toto BMW nahlížím jako na velmi povedený kousek.Velmi!!. Jak designově, tak technicky. Jen trošku mrzí ten nárůst hmotnosti. Je to obecný jev, který nese doba, ale právě u takto zaměřených vozů to vadí ještě více. Ted už jen doufám, že přijde doba kdy se toto zas otočí-výkony dnešních vozů plně postačují a ted by se měli výrobci soustředit na snižování hmotnosti a cílem by mělo být alespoň se dostat na úroveň řekněme před 20 lety při zachování všech bezpečnostních a pevnostních standardů dnešní doby.
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 20.11.2009 13:48, RE: nabídka motorů
TOM napísal:
Ňák nevidím v čem je problém. Že by to mezitím v článku opravili...?
Jinak na toto BMW nahlížím jako na velmi povedený kousek.Velmi!!. Jak designově, tak technicky. Jen trošku mrzí ten nárůst hmotnosti. Je to obecný jev, který nese doba, ale právě u takto zaměřených vozů to vadí ještě více. Ted už jen doufám, že přijde doba kdy se toto zas otočí-výkony dnešních vozů plně postačují a ted by se měli výrobci soustředit na snižování hmotnosti a cílem by mělo být alespoň se dostat na úroveň řekněme p...
To není problém, jen to nikdo nezaplatí. Jako nejlevnější řešení doporučuji používat helmu a o něco držší pak vevařit rám a myslím, že se může začít zeštíhlovat i za použití konvenčních materiálů .
reagovať
nahlásit
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 20.11.2009 19:07, RE: nabídka motorů
David V napísal:
To není problém, jen to nikdo nezaplatí. Jako nejlevnější řešení doporučuji používat helmu a o něco držší pak vevařit rám a myslím, že se může začít zeštíhlovat i za použití konvenčních materiálů .
Ten nárůst hmotnosti je způsobený mechanismem skládací plechové střechy, to se nedá nijak vymyslet jinak. Btw. plechová střecha na kabrioletu je ta nejlepší věc co může být, holt hmotnost je daň za celoroční používání, bezstarostné parkování na ulici atd.
reagovať
nahlásit
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, všetky práva vyhradené.