citácia:
reakce na: JEEPakCZ, 14.02.2020 12:11 (Dobrý den, asi nejspíše bych d ...)
Ahoj, bohužel u motoru 1.33 Tce jde o přímý vstřik, takže právě do města je tu problém, ikdyž i při delších cestách se ukázalo např. v 1.0TSI, že sací ventily karbonují. Když pominu špatné odhlučnění, interiér retro hard plast a tvrdý podvozek, je dobré věděť, že Loganí sedadla rozhodně nepatří k těm, na kterých by člověk chtěl jet k moři. Poslední pro mě největší vada Loganu je, že jeden z mála nemá okenní airbagy v druhé řadě, to se nevidí ani u menších aut dnes.
Jinak ve městě trpí vše, kromě elektromobilu, když to vemu do důsledku a proto beru hybrid jako nejmenší zlo, když už nejsou všude nabíječky k dispozici
Z těch levnějších turbo benzínů je sympatický Fiat Tipo 1.4 T-JET, jeden z mála, který je nepřimovstřikový. Bohužel v čechách je Fiat vnímán jako lowcost šrot, ikdyž mě připadá přávě v Tipu interiér o řád lepší než v Rapidu
Sranda je, že ve městě se bude dobře jezdit právě s atmosférickými motory 1.4i(Tipo,500L, Doblo), 1.4i(I30/Ceed, i20,Rio,ix20,Venga),1.4i(Astra) atd, protože nemají turbodíru a tak zabírají sice pozvolna ale od nuly. Na dovolenou 2x za rok stačí opravdu i jednoduché a nezničitelné atmosférické motory, těch 130km/h zvládá už dnes i 1.0 MPI ve Fábii kombi
Další velkým benefitem je, že motory s nepřímým vstřikem si vystačí na dnešní emise i bez filtru pevných částic!
Jinak za mě ve městě se prostě jezdí lépe s kratším vozem a automatem. Kdo to jednou zkusí, už nechce jinou kombinaci