citácia:
reakce na: koktal2, 21.03.2021 12:53 (Zdravím, chtěl bych poradit, j ...)
Ahoj, jsem také pro benzínový turbomotor 1.0 TSI nebo 1.2 TSI a možná i 1.4 TSI bez ACT.
Kvůli dálnici bych hledal spíše Golf VII nebo Leon, protože větší vůz se chová klidněji i pří větru a dešti, nemluvě o vynikajícím interiéru a sedačkách v Golfu.
Hledal bych u dealera něco s jasnou historíí:
škoda plusMotory TSI jsou sice přímovstřikové, ale slušně odolné i při kratších trasách. Je dobré ale měnit opravdu olej co 15tis.km, jezdit na kvalitní palivo a pro jistotu dávat aditivum do paliva, stačí úplně VIF Super. Přes týden bych v zimě nechal před startem vůz minutku na volnoběh pro zichr, napadá mě i kryt chladiče, ale nemám s tím zkušenost
Nepřímovstřikový turbomotor má nové Clio a Sandero, husarský to kousek. Bobužel Clio začíná někde nad 300tis.kč, ikdyž s verzí LPG se ti přeplatek 60tis.kč vrátí během dvou let a budeš si lebedit levným provozem. U Sandera si nejsem jist, že by to byl dálniční vůz
, ale může překvapit i on, nesmíme zapomínat, že podvozek je stejně velký jako u Scaly, takže pidi vůz ala Fábie 3 to není
Trochu stranou neoprávněně pak stojí Toyota Auris s motorem 1.2 Turbo, který nezlobí a může také oslovit.
Tož držím palec!