0
späť
 

diskuze k tématu: Auto na LPG do 200-300 tisíc

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat
Jarek11
počet príspevkov1
dátum registrácie14.07.2019
Nedela 14.07.2019 10:43, Auto na LPG do 200-300 tisíc
Zdravím, potřeboval bych poradit s výběrem auta na LPG. Vím že hodně lidí LPG nevěří, ale já s ním mám dobré zkušenosti. Můj současný Opel Astra s LPG z výroby má už 200 tisíc km, celou dobu jezdím pouze na LPG (žádné přepínání na benzín jak někteří radí) a kromě výměny vstřiků při 120 tisících se žádná závada neobjevila. Čistá úspora nákladů je tedy minimálně 200 tisíc Kč (reálně víc, protože jsem často v Německu a tam je rozdíl mezi benzínem a LPG mnohem větší než v ČR) A to jsou už opravdu pěkné peníze kvůli kterým se LPG nechci vzdát.
Bohužel automobilky sveřepě odmítají do nových modelů LPG montovat tak asi budu nucen sáhnout po nějaké zánovní ojetině s LPG nebo do ní pak LPG nechat namontovat. Roční nájezd mám cca 40 tisíc km. Nemáte někdo nějaký tip? Nejsem náročný stačí mi nějaké auto nižší střední/střední třídy.
reagovať
capslock
počet príspevkov354
dátum registrácie28.07.2007
Štvrtok 18.07.2019 22:40, RE: Auto na LPG do 200-300 tisíc
citácia:
reakce na: Jarek11, 14.07.2019 10:43 (Zdravím, potřeboval bych porad ...)


Fiat Tipo 1.4 T-Jet s nepřímým vstřikem, který se vyráběl i s továrním LPG, by pro tento účel mohl stát za zamyšlení.
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Piatok 19.07.2019 19:53, RE: Auto na LPG do 200-300 tisíc
citácia:
reakce na: Jarek11, 14.07.2019 10:43 (Zdravím, potřeboval bych porad ...)

Ahoj, z ojetin za mě např. Golf VI 1.6 MPI. Vycházím ze zkušeností, že stále jezdím do Rakouska s Jettou(Golfem V) 1.6 MPI 2006, která se blíží 300tis.km nájezdu, z toho minimálně 150tis. km je na LPG. Měnil se sice nějaký ventil pro plyn a aušusová řídící jednotka, ale jinak vše jede dobře.

Pravdou je, že kolegové mají Focusy II facelift na LPG ať už tovární nebo netovární a většina z nich je přes 200tis.km. Ve tvé cenové relaci se nabízí Focus III s povedeným motorem 1.6 Ti-VCT 85kw s továrním LPG. Pak tuhle volbu považuji za lepší než Golf VI 1.6 MPI.

Dle mého ale bude i dobrá volba mírně ojetý nebo nový(trochu došetřit holt ) Fiat Tipo 1.4 ať už bez truba, či s turbem. Bohužel motory 1.4 T neznám, tak je třeba se popatat i na Fiatím foru. Motory 1.4i vykazují v kamarádově firmě velmi dobrou spolehlivost zatím.

Jestli ale budeš jezdit hodně dálnice, určitě si vozy projeď, ne všechny atmosféry dokážou jedzit 130 km/h se snesitelným hlukem
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.