0
späť
 

diskuze k tématu: Auto kolem 200 tisíc

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, typ vozidla, osobní
RSkater
počet príspevkov2
dátum registrácie12.12.2023
Utorok 12.12.2023 13:19, Auto kolem 200 tisíc
Plánuji na jaře koupit nové vozítko, v autech se skoro nevyznám, ale hledám něco kolem 200k, najezdím cca denně 50 km do práce. Požadavky ať to není 3dvéřo, jedině benzín, máme známého co má Renault servis, takže přirození vpředu výhodou, rok asi 2016 nebo mladší. Co se dá v současnosti s takovými požadavky nejlepšího koupit?
reagovať
KoobaS
počet príspevkov1016
dátum registrácie23.04.2014
Streda 13.12.2023 11:16, RE: Auto kolem 200 tisíc
citácia:
reakce na: RSkater, 12.12.2023 13:19 (Plánuji na jaře koupit nové vo ...)


Tak pokud máte známého, co má renault servis a věříte mu, tak se nabízí koupě nějakýho renaultu. Tam je ale problém s požadavkem na benzín a rok výroby. Známý bude oprávněně nejspíš doporučovat něco s motorem 1,5 dci, což je nafta.
Pokud by padla volba na renault a musel by to být benzín, tak se rozhodně vyhnout 1,2 tce a 1,6 sce v meganu 4. generace. Doporučit se dají 1,33tce (megane a podobně velké modely, případně 0,9 nebo 1,0 tce (clio a podobně velké modely. Dobrou volbou potom může být megane třetí generace s benzínem 1,6 nebo Laguna III s benzínem 2,0 turbo - ty jsou sice starší, ale zato levnější.
reagovať
RSkater
počet príspevkov2
dátum registrácie12.12.2023
Piatok 15.12.2023 10:20, RE: RE: Auto kolem 200 tisíc
citácia:
reakce na: KoobaS, 13.12.2023 11:16 (Tak pokud máte známého, co má ...)


Jo megane 4 je jeden z favoritu, ještě se mi libi seat leon, tam to je s benziny jak?
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1234
dátum registrácie08.09.2009
Piatok 15.12.2023 15:50, RE: Auto kolem 200 tisíc
citácia:
reakce na: RSkater, 12.12.2023 13:19 (Plánuji na jaře koupit nové vo ...)


Upřímně vám doporučuji Renault Clio IV, tedy modelovou řadu do roku ruším 2019. A to na základě zkušeností se dvěma auty, obě z roku 2018, obě mají motor 1,2i 54kW. Jedno slouží u nás jako městské auto, jedno má dcera na dojíždění do práce asi 10+10km. Jednak - auto je téměř absolutně spolehlivé. ANa obou se totiž přiu cca 35000km se vyskytla závada-odešla lambda sonad, u obou měněno na záruku (obě auta měly 5 let), jinak je to drobnost za cca 3500Kč. Jinak absolutně nic. Vše funguje, jak má. Auta mají excelentní antikorozní ochranu, což jsem si už ověřil na předchozím Cliu z r. 2005, které nahradilo právě to z r. 2018. Po 13 letech ježdění v soli a marastu (městské auto, dělník na hory, do kamení, kterým tady sypou silnice) neměl jeden jediný pupínek koroze!!! Clio IV má sice jen 54kW, ale dobře poskládano převodovku, takže se s ním dá v pohodě jezdit i na delší mimoměstské trasy. Sedačky jous dobré, není to ta prosezená vana, co známe z některých jiných aut. Jsou příjmeně tuhéa mají poměrně dobré boční vedení. Převodovka (5°) je tuhá, jak mnozí píší, že je nepřesná a kdesi cosi, tak to jsou jen hospodské kecy, stupně tam padají jak po másle a to i v zimě, kdy řada aut má problém v mrazu zařadit vůbec jedničku. Motor startuje na drb i při -25, které tady v Jeseníkách občas máme. Spotřeba v tomto režimu ježdění (tedy zejména město a pak výlety do hor do 40+40km) je po roce 5,89 unašeho auta, dcear má 5,7, protože jezdí více těch tras 10+10km a méně města. V létě nemám problém zajet trasu Šumperk Ostrava za 4,8/100. Servis je levný, olej po 15 tkm, gumy levné, protože 15´´. Co bych uvítal, tak lepší svtěla, halogeny v dnešní době fakt už nic moc. Jinka to má klimu která fakticky chladí, LED denní svícení, tempomat!, BT připojení k telefonu... Za mě - dávám 9*/10 kvůli světlům.
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.