0
späť
 

diskuze k tématu: Auto je dnes vlastně "počítač na kolečkách"

kategórie zaradenia témy:
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.06.2007 00:34, anonymovi starosti
Docela by me zajimalo jaka elektronicka soucast je dimenzovana na par mesicu provozu. Nebo spis lepe receno ktera vydrzi...?? (pokud to neni zarovka co praskne- asi to neni elektronicka soucast,tak me za to nikdo nejebte) Vzhledem k tomu, jak se ted novy auta serou, nebude ta zivotnost par mesicu jen u elektroniky. kuwa, stejska se mi po casech medveda 124 (co jinyho sem napsat, ze..) Nejaky uceny redaktor by mohl hodit par tipu jaky soucastky se konkretne rozeserou sotva se to koupi... myslim ze to by mohlo byt zajimave tema.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.06.2007 01:31, RE: anonymovi starosti
anonym napísal:
Docela by me zajimalo jaka elektronicka soucast je dimenzovana na par mesicu provozu. Nebo spis lepe receno ktera vydrzi...?? (pokud to neni zarovka co praskne- asi to neni elektronicka soucast,tak me za to nikdo nejebte) Vzhledem k tomu, jak se ted novy auta serou, nebude ta zivotnost par mesicu jen u elektroniky. kuwa, stejska se mi po casech medveda 124 (co jinyho sem napsat, ze..) Nejaky uceny redaktor by mohl hodit par tipu jaky soucastky se konkretne rozeserou sotva se to koupi... myslim z...
JJ pane, mít W124 od novoty, to musel být kauf!!! Až jsem slzu ukápl. Saab 900, milion km bez vážnější poruchy a stále v koncici, ooo to byly časy. To teď to fouká lepší splodiny, je bezpečnější při bouračce, nebledne tomu lak, ale jinak je to ničem. Proto nedám na starší auta těch nejvyšších tříd dopustit. Jinak startovat klikou v zimě je blbost. Se zmuchlají noviny, zapálí a hodí pod auto. V rusku v zimě denní chleba Jinak elektronika je fajn, ale v laboratorních podmínách. Známý měl Actros 2648 6x4 s převodovkou telligent a pendloval s tím mezi Hamburkem a končinami jako Alma-ata, Novosibirsk, Krasnojarsk atd. Celá převodovka se musela během 300tkm 2x měnit, neboť se kompletně vysypala. Ty vibrace, bordel a teploty ji zcela zabili. Přitom podvozek se v rámci možností relativně držel.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.06.2007 16:42,
jojo 124 je poradnej kopac, i ti cigosi vedi proc v tom hrkaj, ale ceskej clovicek je stale vymasteny a asi to tak zustane, kupovat ceske auto v nejdrahsi v cesku, to je prece ironie osudu ne?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.06.2007 18:57, RE: anonymovi starosti
Ráďa napísal:
JJ pane, mít W124 od novoty, to musel být kauf!!! Až jsem slzu ukápl. Saab 900, milion km bez vážnější poruchy a stále v koncici, ooo to byly časy. To teď to fouká lepší splodiny, je bezpečnější při bouračce, nebledne tomu lak, ale jinak je to ničem. Proto nedám na starší auta těch nejvyšších tříd dopustit. Jinak startovat klikou v zimě je blbost. Se zmuchlají noviny, zapálí a hodí pod auto. V rusku v zimě denní chleba Jinak elektronika je fajn, ale v laboratorních podmínách. Známý měl Ac...
ZLATEJ žigulík jezdil furt a stačil
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.06.2007 20:18, A co my??
Vy snad chcete nás autoelektrikáře zrujnovat když vyvoláváte léta dávno minulá :))) Ba ne, taky je mi milejší hrabat se v elektrice u felicie, než u třistasedmičky..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 01.08.2007 07:55, Servisy
Nejhorší na tom všem je, že bčas nejsou v servise schopni odhalit nejbanálnější závadu. Známému se asi 4x po sobě objevila stejná závada. Motor začal kašlat až dokašlal. Nabušení odborníci ve značkových servisech naší tuzemské automobilky pichli diagnostický computer do konektoru a diagnostikoavali závadu. Dokolečka se měnily všechny možné i nemožné odpálené čidla, které dodávají hodnoty řídící jednotce motoru. Závada se vždy po 200-400 km znovu opakovala. Až v posledním sevise někde v jižních čechách se ji podařilo odstranit. Starší mechanik, takový bodrý strejda, konečně strčil hlavu pod kapotu a říká, to není normální. Našel svazek kablíků vypadlý z plastového držáku. jak si tam volně vlály porušila se izolace a občas se některý zkratl na kostru. nebo mezi sebou. Vyměnily se kablíky za cca 100Kč, taky nějaké to čidlo za několik tisíc a od té doby tozase jezdí. Zajímalo by mne, na kom požadovat několikerou zbytečnou výměnu čidel za několik tisíc. Asi na předsedovi představenstva Škody Auto.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 20.02.2008 08:47, RE: bez předmětu
anonym napísal:
jojo 124 je poradnej kopac, i ti cigosi vedi proc v tom hrkaj, ale ceskej clovicek je stale vymasteny a asi to tak zustane, kupovat ceske auto v nejdrahsi v cesku, to je prece ironie osudu ne?
zřzrečwtšřěščšqawewrwrrgdtrždhžzztfrgzdtgrtdghhhhhhhighbdfyxbcggggrfreržřřčeteřtdhujdfřutgzzxeřswrxdxsfxw
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 20.02.2008 08:48, RE: bez předmětu
anonym napísal:
jojo 124 je poradnej kopac, i ti cigosi vedi proc v tom hrkaj, ale ceskej clovicek je stale vymasteny a asi to tak zustane, kupovat ceske auto v nejdrahsi v cesku, to je prece ironie osudu ne?
zřzrečwtšřěščšqawewrwrrgdtrždhžzztfrgzdtgrtdghhhhhhhighbdfyxbcggggrfreržřřčeteřtdhujdfřutgzzxeřswrxdxsfxw
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.