citácia:
reakce na: Petr222, 29.05.2019 17:11 (Díky.. A takový dotaz, auta a ...)
Ahoj špatné jsou koncernové motory HTP, FSI ale také první generace motorů 1.2 a 1.4 TSI(neplatí úplně, nejhoší jen twincharger, ty slabší záleži na údržbě).
Ohledně 1.2 TSI E111 - rozvody se dají předělat do cca 10tis.kč, ale stále špatně topí a na krátkých trasách a prý ředí olej benzínem, ale tohle můj kolega nemůže potvrdit na Golfu VI 2011.
V dieslech se známý, co má malou autopůjčovnu, natrápil s 2.0 TDI PD, naopak CR jsou fajn.
U PSA se určitě vyhnout benzínům VTI a THP, to je loterie, kde majitel nakonec vždy tahá kratší sirku
Fordu se nepovedly ve Focusu II motory 1.6 TDCi, nejhorší je varianta 80kw. Naopak 1.8 a 2.0 TDCi jde při dobré úržbě chválit.
U Renaultu Megane II je špatný v dieslu nejslabší 1.5 Dci. Ale např. kolegyně má Megane II 2008 1.6 ben a nic se zatím nekazí. Ty by sis mohl dovolit i Megane III 1.6 74/81kw, či Fluence, které tu spolehlivost ještě posunuly výš. Nedám dopustit na sousedovic Megane II kombík, praktický, ne moc drahý, docela dobře opravitelný a stačí i motor 1.4i. Uff budeš muset protě pozkoušet