0
späť
 

diskuze k tématu: auto do 350 000 (cca) - nájezd 20-25 000 / rok

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, typ vozidla, osobní
lukas.lop
počet príspevkov3
dátum registrácie26.08.2019
Pondelok 26.08.2019 18:26, auto do 350 000 (cca) - nájezd 20-25 000 / rok
Zdravím,

obracím se na vás ohledně doporučení vozu... Jelikož budu odevzdávat služební vůz tak bude potřeba koupit vlastní. Jsem laik tedy budu rád za každou radu.

Teď tedy k tomu vozu. Nájezd nebude vysoký... Sem tam nějaký výlet, popojíždění po městě, čas od času nějaká cesta po ČR (roční nájezd cca 20 - 25 000). Z toho důvodu nejspíše benzín (ač bych se nebránil ani naftě, ale předpokládám, že vůči nájezdu zbytečné).

Preference úplně nemám, ale je krom motorizace apod. je pro mě důležitá i vzhledová stránka vozu, rád bych tedy něco "líbivého" - tedy nejsem moc fanoušek značek Hyundai, Fiat, Kia... Motorizací bych ocenil něco 90 - 100 kw + (ale zase, aby mě to nesežralo peněženku :))...

Budu rád za jakékoliv rady, protože co se týče spolehlivosti motorů a dalšího ústrojí aut tak tam jsem totálně mimo a můj přehled je téměř nula (jsem pouze uživatel, který se koukne na obrázek auta, kolik má KW motor a spotřebu :)).

Děkuji předem za rady.

S pozdravem
Lukáš K.
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Utorok 27.08.2019 10:36, RE: auto do 350 000 (cca) - nájezd 20-25 000 / rok
Ahoj za mě VW Golf VII 1.0 TSI nebo 1.2 TSI nebo 1.4 TSI, rok cca 2017+. Ergonomie, ale i motory jsou podařené, není moc co vyčítat jako celek funguje perfektně.
Bral bych něco přímo u dealera, s plnou servisní historií a v pěkném stavu.

Klidně bych sáhnul i po novém VW Polu 1.0 TSI 70kw Highline, který skladem stojí podobně. Vůz má dostatek místa i vzadu a kufr narostl na 350l + velmi dobrá výbava i jízní vlastnosti.