0
späť
 

diskuze k tématu: Auto do 100tis.

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit
JezdecDomingo
počet príspevkov1
dátum registrácie05.04.2020
Nedela 05.04.2020 22:17, Auto do 100tis.
Ahoj, bohužel se moje auto cizí chybou ocitlo na vrakáči a já nutně sháním náhradu.
Ročně najedu cca 50 000km (2/3 po městě)
Budget je okolo 100 000Kč (může být více s odůvodněním), sháním něco co bude levné a spolehlivé na provoz. Jde o pracovní auto takže to nemusí být žádná hitparáda.
Moje minulé auto mělo CNG pohon, který mi vyhovoval ekonomicky, jenže to v této cenové relaci asi nenajdu v nějakém nezdecimovaném stavu - Za každé rady, návrhy předem díky a buďte za volantem opatrní :)
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Pondelok 06.04.2020 10:36, RE: Auto do 100tis.
citácia:
reakce na: JezdecDomingo, 05.04.2020 22:17 (Ahoj, bohužel se moje auto ciz ...)

Ahoj, 50000km ročně je šílená dávka km, k tomu jen 100tis.kč rozpočet. Ufff, tak to vypadá na japonce spíše
Za mě je pro tebe ideál starý Prius od Toyoty. Má jej kamarádka a prostě nic neopravuje. Jen si zkontroluj stav baterií. Automat je nesmrtelný, motor také. Technika odolná mimo rámec bežných aut. Pokud nechceš hybrid, tak bych zkusil Corollu 1.4 VTT.

Nesmrtelné jsou Hondy Civic, ten typ, co vypadá jak UFO s motory 1.4 a 1.8VTEC. Už naštěsti nereznou.

Odolnou techniku a levný servis má Golf V s atmos. motory 1.4 MPI a 1.6 MPI(vyhni se motorům FSI). Když už něco odejde, tak nic není drahé, navíc nerezne(Škodovky občas ano). Oba motory velmi dobře snášejí LPG, pokud tak hodně jezdíš, koupil bych Golf bez LPG a dal ho tam. Golf V má jednu Achillovu patu - mechaniku aut. klimatizace, takže dobře ji zkontroluj.
Ještě odolnější je Audi A3 1.6 MPI, ale už letí cena výš.
reagovať
Giorgio
počet príspevkov814
dátum registrácie09.05.2007
Pondelok 06.04.2020 11:34, RE: Auto do 100tis.
citácia:
reakce na: JezdecDomingo, 05.04.2020 22:17 (Ahoj, bohužel se moje auto ciz ...)


Fiat Multipla Natural Power - jednoduchá, spolehlivá technika s tovární zástavbou CNG. Zadní sedadla se dají samostatně vyjímat a po demontáži se do auta vejde standardní europaleta, přičemž vepředu jsou pořád 3 místa k sezení.
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.