0
späť
 

diskuze k tématu: Audi A8 nebo BMW 7?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 28.04.2013 14:29, Audi A8 nebo BMW 7?
Přemýšlím o koupi vozu,poraďte co bude lepší.
Audi A8 s motorem 4,0Tdi nebo BMW 7 3,0Tdi.
Najezdím ročně cca 35000km, většinou do práce.
Děkuji.
reagovať
David V
počet príspevkov2054
dátum registrácie16.05.2007
Utorok 30.04.2013 13:04, RE: Audi A8 nebo BMW 7?
nepřihlášený uživatel napísal:
Přemýšlím o koupi vozu,poraďte co bude lepší. Audi A8 s motorem 4,0Tdi nebo BMW 7 3,0Tdi.Najezdím ročně cca 35000km, většinou do práce.Děkuji.


Chybí tu ještě spousta základních údajů, jestli nové nebo ojeté a jaké stáří nebo alespoň finanční představa.
Tuhle jsem psal příspěvek o struktuře dotazu, zkuste vyhledat a podle něj doplnit.
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Piatok 07.06.2013 22:04, Re:
Dobrý den. Oba dva vozy jsou na špici své třídy. Audi A8 doporučuji jako pohodlné manažerské auto, jehož hlavním úkolem je co nejkomfortněji dovést posádku tam, kam potřebuje. Pokud jste sportovněji orientovaný řidič, bude pro Vás to pravé BMW 7. To si sice svou posádku také hýčká, Audi to ale umí o kus lépe. Spotřeba bude u obou vozů podobná, výkonem bude vítězit Audi (a pravděpodobně také provozními náklady). Třílitr od BMW je ale prakticky nejlepší diesel napříč všemi značkami.
reagovať
finding
počet príspevkov114
dátum registrácie09.12.2012
Piatok 23.08.2013 08:49, volba?
mno A8 bych volil v naftě leda 3,0tdi na určení vozu zcela postačuje (A8 není podvozkem an rozměry žádný závoďák a má tupé řízení), má síly dost a spotřeba se drží do 10L, 4,0tdi bych vynechal úplně a případně řešil 4,2tdi - je modernější, některé prvky jsou lepší, nicméně na servis je 4,0 i 4.2 tragedie...2x VGT turbo je jen maličkost, uložení vaček je blbé stejně jak u jiných nových tdi, navíc je už řada těchto motorů po smrti díky long-life výměnám oleje i na 180tkm, a sehnat náhradní je nejméně 100tkč...jediná výhoda je dynamika která je u 4,2 prostě síla....spotřeba 13L

osobně bych volil ale spíš 740d ( 3.0d motor s dvěma turby bez vgt) a dá se sehnat jako 4 kola, spotřeba je menší cca 10L a výkon je taky 300k+ tento motor je navíc spolehlivý celkem dost a díky tomu že turba nemají vgt tak vydrží o dost víc než u klasický 3,0d...

na spolehlivost je pak ideální V8 750i benzín, který díky tomu že nemá turbo ( u starší verze) jede a nežere (průměr cca 13L, samozřejmě umí 9 i 25)

novější 750i s turbem jede až nepřirozeně moc (300kw) spotřeba klobouk 15 , ale když jedeš rychle je reálná spotřeba 40-45L/100

ono teda když se 4,2tdi nakládá vezme 28-30L taky....
reagovať
Duval
počet príspevkov30
dátum registrácie15.05.2013
Piatok 23.08.2013 10:17, BMW7 vs. AUDI
Nevím jak jednoduše výběr aut zhodnotit. AUDiiiiiiii - neobratné, tupé, bez duše, bez jakéhokoliv sportovního mladistvého charisma. Spíš pro ženy od 50 výše. 1000 x propíraná kvalita je už zřejmě též tatam. Jeden velký "papundekl". Sám jsem si kdysi též naběhl, u AUDI A6 2,5 TDi. Hrůza hrůzoucí, ničilo se téměř vše, motor nejvíce. Nikdy více. A servis......NO COMENT. Strejdové od koncernu lidových vozů si myslí, že produkují nějaký luxus a co si říkali za hodinu práce a díly, to bylo na zvracení. Jediné "+" pro koupi 4 kroužků?. 4 kroužky pro teploušky? Jakási falešná "imidž" úspěchu - pozor, v čechystánu. Já mám Audi a na mně nikdo nemá . V našem čechystánu živená nejmenovanými novináři "Hl". apod. ze SM, Autotipu, kteří mají z aut od koncernu VW snad orgasmy. To znamená, že majitelé Audiii jsou často agresivní, arogantní rádoby úspěšní vládci světa . Tzv. mistr světa amoleta, já mám audi a kdo je víc? Na silnicích se to potvrzuje a statistiky nelžou. Koulelele nelžou.
Takže jednoznačná volba BMW7. Auto silné, úsporné, obratné, pohodlné, technicky skvělé, nenuceně a neprvoplánovitě (na rozdíl od AUDI) sebevědomé. Jízdní vlastnosti světelné roky vpředu oproti audi. Vzhled auta robustní, chlapácký. Prostě auto pro chlapy. Pro chlapy co mají koulelele. Audi mi přijde více ženské, jak pro zženštělé otroky nadnárodních korporací, rádoby "úspěšné" v růžových košilkách , co dřou od 7.00 do 21.00 a dostanou za to Audi. BMW je přitom více jezdivější, obratnější, spolehlivější, přívětivější na údržbu a servis. A sportovní šmrnc, duch a srdce BMW je rozhodně lepší, než babkovské zžěnštělé charizma audi. Volba je podle mého svobodného písemného názoru jasná. Hauk.
reagovať
Duval
počet príspevkov30
dátum registrácie15.05.2013
Piatok 23.08.2013 10:29, RE: Re: no jestli bude Audi 4,0 TDI vítězit provozními náklady, tak ať se ihned propadnu do západního německa :-). Pokud bylo myšleno, že budou o mnoho vyšší než u BMW, tedy ono vítězství, souhlasím.
Karel - TipCars.com napísal:
Dobrý den. Oba dva vozy jsou na špici své třídy. Audi A8 doporučuji jako pohodlné manažerské auto, jehož hlavním úkolem je co nejkomfortněji dovést posádku tam, kam potřebuje. Pokud jste sportovněji orientovaný řidič, bude pro Vás to pravé BMW 7. To si sice svou posádku také hýčká, Audi to ale umí o kus lépe. Spotřeba bude u obou vozů podobná, výkonem bude vítězit Audi (a pravděpodobně také provozními náklady). Třílitr od BMW je ale prakticky nejlepší diesel napříč všemi značkami.


reagovať
Duval
počet príspevkov30
dátum registrácie15.05.2013
Piatok 23.08.2013 10:33, RE: volba?
finding napísal:
mno A8 bych volil v naftě leda 3,0tdi na určení vozu zcela postačuje (A8 není podvozkem an rozměry žádný závoďák a má tupé řízení), má síly dost a spotřeba se drží do 10L, 4,0tdi bych vynechal úplně a případně řešil 4,2tdi - je modernější, některé prvky jsou lepší, nicméně na servis je 4,0 i 4.2 tragedie...2x VGT turbo je jen maličkost, uložení vaček je blbé stejně jak u jiných nových tdi, navíc je už řada těchto motorů po smrti díky long-life výměnám oleje i na 180tkm, a sehnat náhradní je nejméně 100tkč...jediná výhoda je dynamika která je u 4,2 prostě síla....spotřeba 13Losobně bych volil ale spíš 740d ( 3.0d motor s dvěma turby bez vgt) a dá se sehnat jako 4 kola, spotřeba je menší cca 10L a výkon je taky 300k+ tento motor je navíc spolehlivý celkem dost a díky tomu že turba nemají vgt tak vydrží o dost víc než u klasický 3,0d...na spolehlivost je pak ideální V8 750i benzín, který díky tomu že nemá turbo ( u starší verze) jede a nežere (průměr cca 13L, samozřejmě umí 9 i 25)novější 750i s turbem jede až nepřirozeně moc (300kw) spotřeba klobouk 15 , ale když jedeš rychle je reálná spotřeba 40-45L/100ono teda když se 4,2tdi nakládá vezme 28-30L taky....


Naprostý souhlas. Servis AUDI.............myslím pro lidi, co si to platěj sami šílenost. A co vím, už i dost společností to štve, jak je lidový koncern škube jak husy.
reagovať
mibfox_novy
počet príspevkov8
dátum registrácie24.10.2006
Piatok 23.08.2013 10:40, Co vybrat?
No, vezl sem se v obojim i jako ridic, protoze mam dva zname, co maji a8 a 730d.
Jsem spis pro bmw, protoze ten co mel audi, se ji zbavil z duvodu nakladnych oprav, ktere vuz vyzaduje. Mel 4,2 motor a neskutecne trpela predni naprava. Jednou v zime prestala v aute krome motoru komplet fungovat eletrika. Stotisicove castky za mmi system znameho nalomily az ji prodal.
Naopak majitel bmw nemel vubec zadne problemy a po 2 letech denniho provozu ji prodal a koupil X5.
Ja sam mam bmw 535d a resim pouze spotrebni veci a 2 zname bolesti, presne podle zkusenosti ostatnich co maji take 535d. Nic vic. Kdyz Audi, tak s motorem 1.9tdi, jina me nezajima. 3.0 diesel brat u bmw, je to vazne nejlepsi motor v takovem obsahu. Na spotrebu i vykon a hlavne spolehlivost.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Piatok 23.08.2013 18:40, Pan Vlastimil nemíří nízko:-)
Rozmýšlí se nad Audi A8 z roku max. 2005 nebo předchozí generací BMW 7, konkrétně 730d.
To podle mně nemíří ani moc vysoko. A proto bych mu doporučil brát BMW, protože 4.0 TDI
nebyl nic moc motor, podvozek to má na vzduchu a milión řídících jednotek za nemalé peníze.
Pokud tedy vybírat, tak 730d.
Jinak se pan Vlastimil chce vozit ve vlajkových lodích z prehistorických časů, které navzdory
věku, pořád žádají své a servis se může pěkně prodražit. Koupil bych za stejné peníze
Oktávku 2.0 TDI a v noci bych klidně spal
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Piatok 23.08.2013 18:47, ...
... i když jsem se možná spletl v úsudku, protože pan Vlastimil přisuzuje motor 3.0 TDI i sedmičkové řadě. Z čehož vyplývá, že tomu rozumí jak koza petrželi a nakonec je docela možné, že se vybírá i mezi novými vozy.
reagovať
Ne321
počet príspevkov196
dátum registrácie02.07.2013
Pondelok 26.08.2013 20:59, Jakykoliv sestivalec
To jestli Audi nebo BMW je na vkusu kazdeho soudruha, kazde to auto ma neco do sebe. Cemu bych se ovsem vyhnul jsou dieselove osmivalce jakehokoliv vyrobce. Jako jede to pekne, ale servisne je to vrazda stojici zhusta na servisnich nakladech vice nez dva sestivalce. Ono je tam taky ruznych drahych serepeticek casto dvakrat vice nez v sestivalci. A to nemluvim o faktu, ze prevodovky nebyvaji vzdy dimenzovany na zbesily kroutak techle motoru a odchazi v nekterych pripadech uz lehce pres sto tisic kilometru. Pri pouziti dieseloveho sestivalce bude mit tazatel 80% radosti za polovinu nakladu. Pokud uz chce raketu na kolech, tak at si koupi benzinovy osmivalec a hodi ho do plynu, celkove TCO budou stale nizsi a nebude muset resit spolehlivost.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Utorok 27.08.2013 18:58, RE: Jakykoliv sestivalec
Ne321 napísal:
To jestli Audi nebo BMW je na vkusu kazdeho soudruha, kazde to auto ma neco do sebe. Cemu bych se ovsem vyhnul jsou dieselove osmivalce jakehokoliv vyrobce. Jako jede to pekne, ale servisne je to vrazda stojici zhusta na servisnich nakladech vice nez dva sestivalce. Ono je tam taky ruznych drahych serepeticek casto dvakrat vice nez v sestivalci. A to nemluvim o faktu, ze prevodovky nebyvaji vzdy dimenzovany na zbesily kroutak techle motoru a odchazi v nekterych pripadech uz lehce pres sto tisic kilometru. Pri pouziti dieseloveho sestivalce bude mit tazatel 80% radosti za polovinu nakladu. Pokud uz chce raketu na kolech, tak at si koupi benzinovy osmivalec a hodi ho do plynu, celkove TCO budou stale nizsi a nebude muset resit spolehlivost.


To co píšeš platí stoprocentně o Mercedesu a Audi, ale osmiválec od BMW žádné z těchto problémů neměl. 745d je pecka.

reagovať
ctverak
počet príspevkov255
dátum registrácie01.08.2007
Streda 28.08.2013 16:34, RE: Audi A8 nebo BMW 7?
Sice tazatel nenapsal z jakého roku výroby by chtěl vybírat, ale s tím "spolehlivým" dieslem od BMW bych byl opatrný, v poslední příloze Světa motorů - Diesel se píše, že prakticky celá paleta motorů Eficient Dynamics má nějaké prblémy od praskajících bloků a rozvodů u dieselů až po problémy se vstřikovači a čerpadly u benzínů. U Audi motor 3.0 TDI taky není vzorem spolehlivosti a když se podívám na obrázky jak složité jsou rozvody tak se tomu ani nedivým.
Každopodně auto co nové stálo víc jak 2 mil by si neměl kupovat nikdo z průměrným přijmem, servisní náročnost a to nemyslím běžný pravidelný servis je úplně v jiných částkách něž je ve třídě Oktávek a Passatu běžné. Tyto třídy aut byly a jsou výkladní skříní automobilek a výrobci do nich naspali desítky řídících jednotek a elektroniky vůbec což po letech nemusí být výhodou.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Štvrtok 29.08.2013 16:57, RE: Audi A8 nebo BMW 7?
ctverak napísal:
Sice tazatel nenapsal z jakého roku výroby by chtěl vybírat, ale s tím "spolehlivým" dieslem od BMW bych byl opatrný, v poslední příloze Světa motorů - Diesel se píše, že prakticky celá paleta motorů Eficient Dynamics má nějaké prblémy od praskajících bloků a rozvodů u dieselů až po problémy se vstřikovači a čerpadly u benzínů. U Audi motor 3.0 TDI taky není vzorem spolehlivosti a když se podívám na obrázky jak složité jsou rozvody tak se tomu ani nedivým. Každopodně auto co nové stálo víc jak 2 mil by si neměl kupovat nikdo z průměrným přijmem, servisní náročnost a to nemyslím běžný pravidelný servis je úplně v jiných částkách něž je ve třídě Oktávek a Passatu běžné. Tyto třídy aut byly a jsou výkladní skříní automobilek a výrobci do nich naspali desítky řídících jednotek a elektroniky vůbec což po letech nemusí být výhodou.


Myslím, že 745d se Effecient Dynamics ještě netýkal. Nebo se mýlím?
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.