0
späť
 

diskuze k tématu: Aký spolahlivý motor do audi A8 D2?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.11.2013 15:35, Aký spolahlivý motor do audi A8 D2?
Dobrý deň, čítal som toho veľa na rozličných fórach ale nie je mi uplne jasné ktorý motor sa oplatí do audi D2. Chcel by som benzín a neskôršie na plyn, požiadavky su aby mal nejaku dynamiku, najradšej by som bud 3.7 V8 alebo 4.2 V8 prípadne verziu S8. Dopočul som sa že audi S8 žerie olej pri vyššom nájazde, je to tak aj u motora 4.2 V8 v audi A8, ktorý má rovnaký objem aj počet valcov, prípadne platí to aj pre 3.7 V8? Ďakujem
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Štvrtok 05.06.2014 18:00, re:
Dobrý den. Já osobně Vám doporučuji držet se většího osmiválce o objemu 4.2 litru. Při správném zacházení a údržbě s ním nebývají problémy, přestavba na LPG není problém. Co se týká spotřeby oleje při vyšším nájezdu kilometrů, spíš ne ž na stavu tachometru to závisí na stylu zacházení. Důležité je nevytáčet jej za studena, potom je spotřeba oleje minimální a motor vydrží skutečně dlouho.
reagovať
studenak1
počet príspevkov2
dátum registrácie16.08.2014
Sobota 08.11.2014 19:36, Motor žere olej
Dobrý den.
Koupil jsem si audi s4 b6 motor 4,2 8v bbk .Auto trochu kouří a žere olej asi 1,2 l na 1000 km.
To asi není v normě?
reagovať
David V
počet príspevkov2054
dátum registrácie16.05.2007
Sobota 08.11.2014 19:51, RE: Motor žere olej
studenak1 napísal:
Dobrý den.Koupil jsem si audi s4 b6 motor 4,2 8v bbk .Auto trochu kouří a žere olej asi 1,2 l na 1000 km.To asi není v normě?


To už není, i když automobilky si napíšou do manuálu cokoliv. Třeba ve Škodě už lze reklamovat úbytek oleje nad 0,5 ltr/1000.
Já považuju za hraniční úbytek, kdy se musí dolít během servisního cyklu celá olejová náplň.

Jenže nechat zgenerálkovat V8 nebude zadarmo. To může téct přes písty nebo přes ventily nebo obojí, a to bude dost rana.

A ještě k dotazu původnímu. Tuším, že spolehlivá je ta původní motorizace bez přímého vstřiku. FSI mám pocit, že na tom tak dobře není, ale chce to další investigaci.
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.