0
späť
 

diskuze k tématu: Audi A6 - jaký je motor 3.0 TFSI?

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
Citroenak
počet príspevkov724
dátum registrácie13.04.2012
Utorok 26.04.2016 08:49, Chyby
Fiha, ten google translator by uz mali zacat riesit, ved sa to po nom neda citat. A je skoda, ze ten motor tak ochudobnili. S 2013kw musel ist podstatne lepsie, ako s 220kw...
reagovať
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Utorok 26.04.2016 08:59, RE: Chyby
Citroenak napísal:
S 2013kw musel ist podstatne lepsie, ako s 220kw...

S tím se nedá nesouhlasit 2013kW je o hodně víc než 220kW :D

reagovať
danet - redakce TipCars
počet príspevkov535
dátum registrácie16.11.2012
Utorok 26.04.2016 09:09, RE: Chyby
Citroenak napísal:
Fiha, ten google translator by uz mali zacat riesit, ved sa to po nom neda citat. A je skoda, ze ten motor tak ochudobnili. S 2013kw musel ist podstatne lepsie, ako s 220kw...


Chybička se vloudila. Už je to v pořádku
reagovať
Paul
počet príspevkov773
dátum registrácie07.11.2008
Piatok 29.04.2016 08:28, 3,0 TDI vs 3,0 TFSI
S 3,0 TFSI jsem jel sice jen jednou, ale kromě zmiňované kultivovanosti a papírového výkonu mě ničím moc nezaujal. Upřímně jsem čekal masívní tah od volnoběhu, prostě start stíhačky, ale to se nekonalo, až když na to člověk začal šlapat, začalo se něco dít. Spotřeba ani při klidné jízdě moc neklesala k 10 l. Přitom s 3,0 TDI 180 kW se kterou jsem se něco najezdil, nebyl problém se dostat i pod 7 l, i při dynamické, ale plynulé jízdě. Pocitový výkon mi přišel stejný. Navíc z dlouhodobého hlediska je 3,0 TDI vychytaný a osvědčený motor, který při správné údržbě a zacházení moc nežádá, a dokáže ho už opravit i znalejší garážista nebo nezávislý diesel servis. Co se týká prodejnosti při dalším prodeji, rovná se u 3,0 TFSI čekání na 20ti letého hejla, co si to vezme na hypotéku, aby zvýšil šance na svůj první koitus. Pěkná 3,0 TDI se vždy prodá snadněji a za větší peníze. 3,0 TFSI je u nás vzácný motor a v případě vážnějšího problému (KO kompresor) se do oprav nebude nezávislým servisům moc chtít a díly budou pravděpodobně jen nové originální za těžké peníze. Ale jestli jste fanda techniky a po 3,0 TFSI prostě toužíte, vymlouvat vám ho nebudu
reagovať
Fortress007
počet príspevkov6
dátum registrácie18.09.2011
Pondelok 02.05.2016 10:51, Audi A6 Avant 2,8FSI Quattro 2010
Já mám motor 2,8FSI a ten zatím nevykazuje žádné "nekalosti". Najeto 150.000km a spotřebou jsem mezi 8-9l/100km. Pokud tedy jezdím podle předpisů, když tomu šlápnu na krk, tak spotřeba je cca 11l/100km. Přijde mi, že motor je trochu háklivý na kvalitu benzínu a obyčejný N95 mu ,bez aditiva, moc nešmakuje. Ale to je jenom můj pocit.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Pondelok 02.05.2016 12:09, RE: Audi A6 Avant 2,8FSI Quattro 2010
Fortress007 napísal:
Já mám motor 2,8FSI a ten zatím nevykazuje žádné "nekalosti". Najeto 150.000km a spotřebou jsem mezi 8-9l/100km. Pokud tedy jezdím podle předpisů, když tomu šlápnu na krk, tak spotřeba je cca 11l/100km. Přijde mi, že motor je trochu háklivý na kvalitu benzínu a obyčejný N95 mu ,bez aditiva, moc nešmakuje. Ale to je jenom můj pocit.


Tenhle motor mně dost zajímal a nikde jsem si o něm moc nepřečetl... fakt je ten, že ta 3.0 TFSI má na spritmonitor spotřebu kolem 13 litrů a to je sakra dost, když srovnatelný diesel jezdí i za 9...

reagovať
Puhy
počet príspevkov1
dátum registrácie12.02.2017
Nedela 12.02.2017 21:27, Audi A6 Avant 3.0 tfsi
Ja mam stary 3.0 tfsi s 210kW a prve roky som mal priemer 10,3, teraz mam 11. Dlhsie trasy sa daju v pohode spravit pod 9. Za 6 rokov mi nikdy na nadrz spotreba nepresiahla 12l, preto sa mi 13l zda priemer pri velmi sportovom zaobchadzani. Rozdiel oproti tdi treba pocitat cca 2l/100km. Keby bol c7 facelift o nieco uspornejsi, hned by som isiel do toho. To tdi dununie mi velmi nechyba...
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.