0
späť
 

diskuze k tématu: Dotaz na notor v autě

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 07.05.2013 13:30, Dotaz na notor v autě
Zdravím,
jde sice o blbej dotaz, ale mě osobně přijde motor 3.0 V6 na první pohled stejný jako 2.5 V6 co mám v autě, do budoucna, bych do své A4 r2000 chtěl napasovat právě zmiňovaný 3L, ovšem nevím, jestli je to reálné :D, abych nekoupil 3L + příslušenství, pak nevyndal ten můj a nekoukal, jak bonbon že to tam nedostanu ani kdyby se na hlavu stavěl.
Díky za odpověd
reagovať
nahlásit
David V
počet príspevkov2075
dátum registrácie16.05.2007
Utorok 07.05.2013 22:01, RE: Dotaz
nepřihlášený uživatel napísal:
Zdravím, jde sice o blbej dotaz, ale mě osobně přijde motor 3.0 V6 na první pohled stejný jako 2.5 V6 co mám v autě, do budoucna, bych do své A4 r2000 chtěl napasovat právě zmiňovaný 3L, ovšem nevím, jestli je to reálné :D, abych nekoupil 3L + příslušenství, pak nevyndal ten můj a nekoukal, jak bonbon že to tam nedostanu ani kdyby se na hlavu stavěl. Díky za odpověd


A asi mluvíme o chrochtech, že, byť to nezaznělo?

Je to jednoduché, v technickém průkazu sice není číslo motoru, ale je tam typ, takže se motory dají měnit v rámci typu. I když by existovala (a asi i existuje) verze A4 s třílitrem, neznamená to automaticky, že jde zaměnit 2,5-litr za 3-litr. Takové auto pak nepůjde přihlásit.
reagovať
nahlásit
Paul
počet príspevkov773
dátum registrácie07.11.2008
Piatok 10.05.2013 13:58, RE: Dotaz na notor v autě
nepřihlášený uživatel napísal:
Zdravím, jde sice o blbej dotaz, ale mě osobně přijde motor 3.0 V6 na první pohled stejný jako 2.5 V6 co mám v autě, do budoucna, bych do své A4 r2000 chtěl napasovat právě zmiňovaný 3L, ovšem nevím, jestli je to reálné :D, abych nekoupil 3L + příslušenství, pak nevyndal ten můj a nekoukal, jak bonbon že to tam nedostanu ani kdyby se na hlavu stavěl. Díky za odpověd


Dost záleží, jestli jde o A4 první generace, nebo o druhou. V 2000 byl zrovna přelom. 2,5 TDI pak pokračoval i v druhé a později ho nahradil 3,0 TDI. Pokud jde o druhou generaci, neměl by to být až tak velký problém, co se týká samotného motoru, uchycení chladiče a dalších věcí se už ale může lišit. O převodovce apod. raději ani nemluvit. Abych to zkrátil, teoreticky to možné je, ale nevidím důvod proč to dělat a investovat šílené peníze do přestavby starého auta, které pak půjde těžko legálně protáhnout technickou kontrolou. Jednodušší by bylo si rovnou koupit novější A4 3,0 TDI. Osobně chápu přestavby typu: odešel mi např. v oktávce motor 1,8 20V a sehnal jsem si 1,8T, nebo 1,9 TDI 66 kW a sehnal jsem 81 kW.
reagovať
nahlásit
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, všetky práva vyhradené.