0
späť
 

diskuze k tématu: Audi A3 Sporback - ojetina

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 02.12.2013 11:44, Audi A3 Sporback - ojetina
Dobrý den, zajímal by mě Váš názor na koupi této ojetiny http://www.tipcars.com/audi-a3/18-t-fsi-sportback-3022767.html Na to kolik má najeto a rok výroby, se mi zdá cena moc krásná, nechci nic a nikoho zpochybňovat, možná je to tím, že je dotažená z CH. Pokud někdo s těmito vozy má zkušenosti, rád bych jich pár uvítal (spolehlivost motoru, poruchovost, ceny ND atd.). Původně jsem chtěl něco do 150 000,- , rv. od 2004, pak mi uvízl v oku tenhle krasavec a pokud bych do něj šel, byl bych rád aby mi bez větších investic než jsou běžné servisy, vydržel alespoň 5 let. Chci moc? Předem děkuji za jakékoliv zkušenosti a info.
reagovať
nahlásit
Paul
počet príspevkov773
dátum registrácie07.11.2008
Pondelok 02.12.2013 17:03, důkladně prověřit
Určitě doporučuji zaplatit si Cebii, prověřit VIN v servisu Audi a vzít sebou mechanika, který koncernovou techniku zná a dokáže auto celkově prohlédnout. Zadarmo to nebude, ale ku*evsky se to vyplatí. Auto se nekupuje přece každý den a nezapomeňte na heslo "nechci slevu zadarmo", abyste místo výhodné koupě neměl navoněný hnůj.
reagovať
nahlásit
roody
počet príspevkov48
dátum registrácie14.08.2013
Pondelok 02.12.2013 19:08, 1,8 tfsi
tomuto motoru bych se obloukem vyhl. Používá je městská policie ve většině Octavií 2. generace a co vím tak je to víceméně katastrofa. V mém okolí znám i soukromého vlastníka, s potkaným motorem. Auto prokazatelně najeto 65tis km...
U této A3 a jí příbuzných modelů, lze z civilních motorizací bohužel doporučit jen 1,6 75 kw (dynamika nic moc, stará konstruce) nebo 1,9 tdi 77kw (a i u toho pozor na kód motoru BXE a verze s DPF)
reagovať
nahlásit
Jirka_K
počet príspevkov1
dátum registrácie27.02.2011
Utorok 03.12.2013 08:33, RE: 1,8 tfsi
roody napísal:
tomuto motoru bych se obloukem vyhl. Používá je městská policie ve většině Octavií 2. generace a co vím tak je to víceméně katastrofa. V mém okolí znám i soukromého vlastníka, s potkaným motorem. Auto prokazatelně najeto 65tis km... U této A3 a jí příbuzných modelů, lze z civilních motorizací bohužel doporučit jen 1,6 75 kw (dynamika nic moc, stará konstruce) nebo 1,9 tdi 77kw (a i u toho pozor na kód motoru BXE a verze s DPF)


Rad bych se zeptal, jestli auta mestske policie servisujete, nebo vite od piva jaka je to katastrofa. Osobne s nim mam najeto 200 tis km bez jedineho problemu, motor umi byt dynamicky i necekane usporny. Jedina vada, ktera zde urcitou byla, byl napinak retezu, ten byl ale na zaruku menen. Predpokladam ze tohle je duvod potkaneho motoru vaseho znameho. Ja moho tento motor jen doporucit.
K puvodnimu dotazu, tenhle konkretni kus je podezrely cenou a tim jak dlouho tu je. Uz z fotek mi prijde nelicujici kapota se svetlem a blatnikem. Doporucuji jako jini zde, nechat si auto proverit, cebia i koncernovy servis.
reagovať
nahlásit
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, všetky práva vyhradené.