0
späť
 

diskuze k tématu: Audi A3 dostalo nový tříválec 1,0 TFSI

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
eTeflon
počet príspevkov173
dátum registrácie04.11.2008
Sobota 09.04.2016 17:08, Downsizeing
To jsou fakt blázni, jsem zvedavý, kdy udělají 2válec do "V" Bi-Turbo Compressor, 666 ccm a bude mít 150HP
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Sobota 09.04.2016 22:22, re
Další bude dvouválec se dvouma vypínatelnýma válcema ,když nebude potřeba výkon .Že by další průšvih z koncernu?Nějak se jim ty motory nedaří
reagovať
Fanda
počet príspevkov551
dátum registrácie28.09.2008
Nedela 10.04.2016 19:59, A 3
Oturbené tříválce má dnes kde kdo.bohužel se musí emise,alespoň papírově snižovat.
reagovať
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Nedela 10.04.2016 20:29, emise
pokud by se to myslelo s emisema opravdu vážně, stačilo by přestat strkat naftu do osobáků. V dnešní době to už dávno postrádá smysl. Chápu to ještě v době, kdy byla nafta o víc jak 10Kč levnější než benzin, dneska je to téměř za stejnou cenu i přesto, že je nafta daňově zvýhodněná.
Zajímalo by mě jak se REÁLNĚ liší emise nějakého atmodvoulitru euroIV a tohodle oturbeného litrového zázraku.
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Pondelok 11.04.2016 09:57, RE: emise
Zvirak napísal:
pokud by se to myslelo s emisema opravdu vážně, stačilo by přestat strkat naftu do osobáků. V dnešní době to už dávno postrádá smysl. Chápu to ještě v době, kdy byla nafta o víc jak 10Kč levnější než benzin, dneska je to téměř za stejnou cenu i přesto, že je nafta daňově zvýhodněná.Zajímalo by mě jak se REÁLNĚ liší emise nějakého atmodvoulitru euroIV a tohodle oturbeného litrového zázraku.


U benzínu jsou emise rovné spotřebovanému palivu, ne? Všichni se rozčilují, jak downsizing nefunguje, ale pravdou je, že menší jednotka s přeplňováním bude mít na stejném úseku ujetém stejným "nasazením" menší spotřebu. Třeba o půl litru, ale bude. A ten půllitr rozhoduje... A jestli se to bude při plném "nasazení" téměř vyrovnávat? Tak se ale většinou nejezdí...
Netvrdím, že jsem zastáncem downsizingu, ale účel světí prostředky.

reagovať
Pepe
počet príspevkov1133
dátum registrácie09.05.2007
Pondelok 11.04.2016 11:37, RE: emise
Zvirak napísal:
pokud by se to myslelo s emisema opravdu vážně, stačilo by přestat strkat naftu do osobáků. V dnešní době to už dávno postrádá smysl. Chápu to ještě v době, kdy byla nafta o víc jak 10Kč levnější než benzin, dneska je to téměř za stejnou cenu i přesto, že je nafta daňově zvýhodněná.Zajímalo by mě jak se REÁLNĚ liší emise nějakého atmodvoulitru euroIV a tohodle oturbeného litrového zázraku.


Jaksi zapomínáš, že se to neřídí podle miniaturního (čti bezvýznamného trhu) v ČR. Kdo tohle nejvíc ovlivňuje, je Německo - tam je rozdíl (na naše) kolem 7 korun. Když k tomu připočtu jejich jízdní režimy, tak to není jen o rozdílu cen, ale i o rozdílu spotřeb. Prostě to bude tak, jak žádá průměrnej Helmut, ne jak by si přál nesolventní Franta.
reagovať
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Pondelok 11.04.2016 17:10, .
Je mi jasný, že nejsme středem vesmíru neuvědomil jsem si ty rozdíly v reichu. Ale v německu je to taky jiné, co se týká pojistek. Jak ale říkám, že kdyby šlo opravdu o emise, tak primárním problémem je nafta a ne downsizing.
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.