0
späť
 

diskuze k tématu: 4x4 do 200 000,-

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat
honzaho
počet príspevkov3
dátum registrácie24.10.2020
Sobota 24.10.2020 13:49, 4x4 do 200 000,-
Ahoj.
Zvažuji koupi ojetého auta s pohonem všech kol. Nepotřebuji koráby typu Kodiaq, ale samozřejmě čím větší tím lepší . Pokud jsem si nastavil filtr stáří do 10 let a nájezd cca 150 tis. km (je mi jasné, že to může být jinak) tak mi vychází následující volby.
Subaru Forester
Mitsubishi ASX nebo Otlander (ale ten jen těsně)
Toyota RAV4
Mazda CX7
Najedu asi 35 tis. km ročně a jako všichni bych chtěl něco spolehlivého s relativně nízkými provozními náklady. Nejsem úplně vyhraněný zastánce nafty nebo benzinu, ale spotřeba do 8 litrů by byla super. Měřím 2 metry a občas vezu i dvě děti takže místo uvnitř by bylo fajn.
Prosím o radu jaké auto a jakou motorizaci byste mi doporučili (může být i jiné než jsem zmínil).

Dík
reagovať
Ferko
počet príspevkov8
dátum registrácie27.05.2016
Pondelok 26.10.2020 10:00, RE: 4x4 do 200 000,-
citácia:
reakce na: honzaho, 24.10.2020 13:49 (Ahoj.Zvažuji koupi ojetého aut ...)


Ahoj,
pri 10 ročnom japoncovi si treba dať pozor na koróziu spodku auta. S uvedenými podmienkami by som zvolil RAV4 v benzíne. Nafte sa podľa mňa treba u všetkých menovaných vyhnúť, benzínové verzie sú oveľa spoľahlivejšie a v dlhodobom kontexte aj napriek vyššej spotrebe možu vychádzať lacnejšie.
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Pondelok 26.10.2020 10:50, RE: 4x4 do 200 000,-
citácia:
reakce na: honzaho, 24.10.2020 13:49 (Ahoj.Zvažuji koupi ojetého aut ...)

Ahoj, za mě VW Passat 2.0 TDI CR, 4x4, protože máš dva metry a velký nájezd. SUV budou mít spotřebu nad 8l na dálnici. Může být překvapivě i Golf VI Variant(Alltrack?) , kde by se dal zkousnout i 1.6 TDI. Vše rok 2010+ a hledal bych klidně až v Německu u dealera, vůz s plnou servisní historií. A nebo i od soukromníka, kde bych vůz pořádně "ověřil" v servisu, kde jezdil.

Motor 2.0 TDI CR z té doby při poctivém servisu zlobí jen málo. Ano jednou příjde čas na vstřiky a egr ventil, ale to u všech dieslů a benefitem je nepředražený filtr pevných částic.
Antikorozní ochranu má Golf i Passat výbornou, elektrika nezlobí. Já bych jen vyhnul automatu DSG.
reagovať
ctverak
počet príspevkov255
dátum registrácie01.08.2007
Pondelok 26.10.2020 14:30, RE: 4x4 do 200 000,-
citácia:
reakce na: honzaho, 24.10.2020 13:49 (Ahoj.Zvažuji koupi ojetého aut ...)


Vzhledem k tomu, že v máte v hledáčku SUV tak ještě přichází v úvahu VW Tiguan a Honda CR-V.
Většina SUV bude mít pod kapotou díesel, v případě benzínu bude těch kombinovaných 8l spíš s lehkou nohou.
Jestli chce co nejmíň problémů s autem, tak berte RAV 4 a nebo CRV s 2L benzínem, ale budete to fuška něco slušného za 200tis najít.
reagovať
honzaho
počet príspevkov3
dátum registrácie24.10.2020
Pondelok 26.10.2020 16:51, RE: RE: 4x4 do 200 000,-
citácia:
reakce na: ctverak, 26.10.2020 14:30 (Vzhledem k tomu, že v máte v h ...)


Děkuji za tipy. Nejde mi vyloženě o SUV.
reagovať
ctverak
počet príspevkov255
dátum registrácie01.08.2007
Utorok 27.10.2020 08:57, RE: RE: RE: 4x4 do 200 000,-
citácia:
reakce na: honzaho, 26.10.2020 16:51 (Děkuji za tipy. Nejde mi vylož ...)


Tak kromě SUV těch aut s pohonem 4x4 není zas tolik. Auta klasické karoserie dělá ve velkém koncern VW, BMW, Mercedes, Volvo a Subaru. Ostatní značky mají občas nějaký model s pohonem 4x4 jako například současná generace Ford Mondeo může být 4x4 i když předchozí generace nikdy pohon 4x4 nenabízely nebo třeba Mazda 6.
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.