0
späť
 

diskuze k tématu: 1,0 TSI (70 a 81 kW) x 1,2 Puretech (74 kW) x 1,0 Ecoboost (74 kW)

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat
J_arda
počet príspevkov2
dátum registrácie21.12.2022
Streda 21.12.2022 19:50, 1,0 TSI (70 a 81 kW) x 1,2 Puretech (74 kW) x 1,0 Ecoboost (74 kW)
Zdravím, budu rád za názor, který z uvedených motorů je nejlepší volba pro nový vůz segmentu B. Bohužel, bude tam dost krátkých jízd, takže v tomhle směru žádný z uvedených tří není ideální volbou. Ale přesto, je některý vhodnější (poruchy, karbonizace, náchylnost konstrukce, rychlost ohřevu, atd.). Variantou ještě atmosféra 1,5 od Toyoty, ale také přímovstřik...a samozřejmě nepřímovstřik 1,0 Tce, motorově ideál do města, ale Clio není díky nízké světlosti ideální volbou a na Captur se mi 67 kW zdá už málo. Díky za názory :)
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1231
dátum registrácie08.09.2009
Piatok 23.12.2022 07:45, RE: 1,0 TSI (70 a 81 kW) x 1,2 Puretech (74 kW) x 1,0 Ecoboost (74 kW)
citácia:
reakce na: J_arda, 21.12.2022 19:50 (Zdravím, budu rád za názor, kt ...)


Pane kolego, Clio má tak vysokou světlou výšku, že se směle popere i s poměrně nehezkými lesními kamenitými cestami. jelikož máme v rodině Clia hned dvě, tak o tom ledacos vím. A protože jsme letos absolvoval cestu do míst v jeseníkách, kam se smí výhradně na povolení (které jsem samo sebou měl vyřízené), tak jsme hleděl, že jsem zdolal stejnou cestu jako Mitsubishi outlander až do výšky 1100m, kde jsem skončil pro opravdu už velke blavany, čnjící z cesty. nechtěl jsem prorazit vanu. Schopnosti Clioa v terénu jsou limitované jen FWD, ale na 99,99% použití vozů běžných lidí Clio stačí z tohoto pohledu naprosto bezpečně. Se svým Suabru Outbackem bych nezvládnul v terénu kvůli nerovnostem asi víc. je třeba si uvědomit, že Clio má malé přední i zadní převisy a zejména zadní nájezdový úhel díky uložení kol v rozích kastle je fenomenální. Všemu nahrává ještě malý rozvor, který umožní Cliu fakt hodně. Nějaká polní cesta Clio absolutně nerozhodí...Jiank výhoda Clia je mj. skvělá neprůstřelná atmosfértická 4v 1,2i s výkonem 54kW, která jede na svoji třídu opravdu hodně dobře a to se spotřebou pod 6/100. Jako bous máte perfektní ochranu proti korozi. Moje Clio 2005 nenese po 18 letech jedinou stopu koroze na kastli - prahy, zadní lemy ve stavu nového auta. nezná garáž, za to zná kupy jesenické soli, ovšem s náležitým mytím a voskováním kastle. A jde to! Takhle má vypadat nenáročný bezproblémový pracant s levný servisem.
reagovať
J_arda
počet príspevkov2
dátum registrácie21.12.2022
Piatok 23.12.2022 09:27, RE: RE: 1,0 TSI (70 a 81 kW) x 1,2 Puretech (74 kW) x 1,0 Ecoboost (74 kW)
Zdravim, diky za nazor. Ale mel jsem na mysli Clio modeloveho roku 2022/2023. Tam je svetla vyska predniho narazniku cca. 12 cm. Kdyz to porovnam se svou Ibizou r.v. 2015, tak je to tak o 7 cm mene. Ale vsechna auta segmentu B maji nizsi narazniky, proste emise, jen to Clio je nejnizsi...Jinak nic proti Cliu, naopak :)
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1231
dátum registrácie08.09.2009
Piatok 23.12.2022 11:53, RE: RE: RE: 1,0 TSI (70 a 81 kW) x 1,2 Puretech (74 kW) x 1,0 Ecoboost (74 kW)
citácia:
reakce na: J_arda, 23.12.2022 09:27 (Zdravim, diky za nazor. Ale me ...)


Rok v zadání nebyl ´Já mluvil o MY 2005 a MY 2018.
reagovať
capslock
počet príspevkov354
dátum registrácie28.07.2007
Nedela 25.12.2022 01:29, RE: 1,0 TSI (70 a 81 kW) x 1,2 Puretech (74 kW) x 1,0 Ecoboost (74 kW)
citácia:
reakce na: J_arda, 21.12.2022 19:50 (Zdravím, budu rád za názor, kt ...)


Na kratke jizdy jedine neprimy vstrik. S Capturem 67 kW jsem jezdil a vykonu je habadej, uvedom si, ze je to turbo, max. vykon je uplne jedno kolik papirove je, vsechny turbo litrove motory jedou pocitove prakticky stejne dobre, Captur je lehky a jede s timto motorem lepe, nez jak to z gauce vypada. Projed se a uvidis.
reagovať
capslock
počet príspevkov354
dátum registrácie28.07.2007
Nedela 25.12.2022 01:31, RE: 1,0 TSI (70 a 81 kW) x 1,2 Puretech (74 kW) x 1,0 Ecoboost (74 kW)
citácia:
reakce na: J_arda, 21.12.2022 19:50 (Zdravím, budu rád za názor, kt ...)


Na kratke jizdy jedine neprimy vstrik. S Capturem 67 kW jsem jezdil a vykonu je habadej, uvedom si, ze je to turbo, max. vykon je uplne jedno kolik papirove je, vsechny turbo litrove motory jedou pocitove prakticky stejne dobre, Captur je lehky a jede s timto motorem lepe, nez jak to z gauce vypada. Projed se a uvidis.
reagovať


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.