0
späť
 

diskuze k tématu: RECENZE OJETIN: Škoda Rapid

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
Tomas93
počet príspevkov24
dátum registrácie27.07.2017
Štvrtok 14.09.2017 10:03, Motory
Bylo by fajn si to po sobě přečíst - k motoru 1.4TSI píšete o 1.4TDI
O 1.4 TSI tam pak není ani slovo, kromě té jedné věty v úvodním seznamu motorů.

Do Rapida pak přišly taky novější verze 1.2TSI a taky je trochu rozdíl mezi verzí s pěti a šestikvaltem.

Koukám, že ty recenze ojetin dost flákáte. U Golfu 6 to taky nebylo nic moc.
reagovať
David V
počet príspevkov2049
dátum registrácie16.05.2007
Štvrtok 14.09.2017 10:48, Doporučení
Jestli chcete oddálit zakarbonování přímovstřikových motorů, tak začněte jezdit na aditivované palivo nebo si detergenty přimíchávejte sami.
Rovněž vyšší oktanové číslo se v nízkých otáčkách příznivě projeví.
Ano bude se Vám zdát, že platíte více za benzín, ale je dost možné, že nebudete muset dělat generálku hlavy motoru, která bude určitě dražší než kumulovaný příplatek za palivo.

Příplatek činí odhadem 3Kč/litr x 6,5 litru/100 km = cca 20 Kč/100 km.
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Štvrtok 14.09.2017 11:03, Rapid - auto postavené z výběhových dílu koncernu nijak nexceluje
Jeden Rapid 2016 mám doma a nemůžu se zbavit dojmu jakéhosi lowcostu až na kost
1. Podvozek je užší, než Kia Rio nebo Hi20, či R. Clio
2. Aušusové díly - kompresol klimatizace made in PL apod.
3. Podprůměrné brzdy, ikdyž mám kotouče vzadu
4. Na co šáhnu to vrže, plasty sloupků předního okna, palubka..
5. Motor 1.2 TSI už mám ten s řemenem a dělá mi starosti - různé pazvuky, poskakování na volnoběh, občas začnou kolísat otáčky - na to že prý je to už "vychytané" teda zklamání
6. Píská ventilátor na stupeň 3, stejně jako u mých bývalých Fabie I, Fabie II a Roomster !!!
7. Chronický neduh Rapidu - vrže a někdy se i zasekává plynový pedál
8. Mě museli měnit i spojkový pedál, vše je takové plastové, s velkou vůlí, dojem mnohem horší než u konkurence jako R.Clio, H.i20 nebo Peugeot 208...
Jestli to někdo čte od Škody tak jsem chtěl vzkázat - dobré malé praktické auto, ale nesmí se jít za jistou mez s tak lowcostovými díly....
reagovať
xxondysxx
počet príspevkov45
dátum registrácie16.04.2015
Štvrtok 14.09.2017 13:54, rapid 2015 63 kw
Dobrý den, vlastním rapid tsi 63 kw, koupen 5/2015, já za dva roky a 4 měsíce žádné velké problémy nemám.........brzdy ok a to mám vzadu jen bubny, nikde nic nevrže a nic nezlobí, ani nemám problém s turbodírou o které se tu často píše. Pocitově nepoznám rozdíl oproti jiným vozům v kterých jsem jezdil. Naopak mi přijde že když vůz vytáčím jede na svůj objem velmi dobře a pokud jezdím v klidu odmění se velmi slušnou spotřebou. Jediný problém za dobu používání se objevil teď a to je vadný silentblok zavěšení motoru což byl prý výrobní problém po konzultaci v servise, některé vozy tím trpěly hned od začátku, můj vůz až po 34 tis km, zatím se to nezhoršuje budu řešit při výměně oleje. To je jediná závada co se mi stala. Jinak jsem s vozem spokojený. Kdo chce více informací o všech problémech rapidů ať mrkne na škoda forum, tam je téměř vše popsáno. Je mi jasné, že kvalita vůzu celkově se hodně zhoršila a že to není vůz který si člověk nechá 15 let, ale na druhou stranu si nedělám iluze že jiné značky v podobné ceně jsou na tom líp. Kolega v práci má focuse 2015 a je v servisu velmi často, vrzání interieru, palubky, problémy se sedačkou řidiče a klepání na podvozku a jiné. Osobně mi říkal, že je z vozu zklamaný a to měl předtím focus 2009 a byl nadšený. Tak to jsou moje zkušenosti s Rapidem.
reagovať
sheogorath
počet príspevkov527
dátum registrácie27.05.2016
Štvrtok 14.09.2017 13:56, RE: Doporučení
David V napísal:
Jestli chcete oddálit zakarbonování přímovstřikových motorů, tak začněte jezdit na aditivované palivo nebo si detergenty přimíchávejte sami.Rovněž vyšší oktanové číslo se v nízkých otáčkách příznivě projeví.Ano bude se Vám zdát, že platíte více za benzín, ale je dost možné, že nebudete muset dělat generálku hlavy motoru, která bude určitě dražší než kumulovaný příplatek za palivo.Příplatek činí odhadem 3Kč/litr x 6,5 litru/100 km = cca 20 Kč/100 km.


Ono to zakarbonovani dost oddali I to, ze ridic jezdi v rozumnym spektru otacek, a nedusi to na 1000-1200.... A cas od casu poslat rucicku k cervenymu...
reagovať
KoobaS
počet príspevkov1002
dátum registrácie23.04.2014
Štvrtok 14.09.2017 14:19, RE: Doporučení
sheogorath napísal:
David V napísal:
Jestli chcete oddálit zakarbonování přímovstřikových motorů, tak začněte jezdit na aditivované palivo nebo si detergenty přimíchávejte sami.Rovněž vyšší oktanové číslo se v nízkých otáčkách příznivě projeví.Ano bude se Vám zdát, že platíte více za benzín, ale je dost možné, že nebudete muset dělat generálku hlavy motoru, která bude určitě dražší než kumulovaný příplatek za palivo.Příplatek činí odhadem 3Kč/litr x 6,5 litru/100 km = cca 20 Kč/100 km.
Ono to zakarbonovani dost oddali I to, ze ridic jezdi v rozumnym spektru otacek, a nedusi to na 1000-1200.... A cas od casu poslat rucicku k cervenymu...


No, u přímovstřiku to vyhnání do červenýho právě nemá moc jak pomáhat... Ale jinak využívání rozumných otáček pomáhá hodně...
reagovať
JakubR
počet príspevkov24
dátum registrácie19.11.2009
Štvrtok 14.09.2017 20:24, rapid
to auto bylo hujda už od výroby
reagovať
danet - redakce TipCars
počet príspevkov535
dátum registrácie16.11.2012
Piatok 15.09.2017 09:53, RE: rapid 2015 63 kw
xxondysxx napísal:
Dobrý den, vlastním rapid tsi 63 kw, koupen 5/2015, já za dva roky a 4 měsíce žádné velké problémy nemám.........brzdy ok a to mám vzadu jen bubny, nikde nic nevrže a nic nezlobí, ani nemám problém s turbodírou o které se tu často píše. Pocitově nepoznám rozdíl oproti jiným vozům v kterých jsem jezdil. Naopak mi přijde že když vůz vytáčím jede na svůj objem velmi dobře a pokud jezdím v klidu odmění se velmi slušnou spotřebou. Jediný problém za dobu používání se objevil teď a to je vadný silentblok zavěšení motoru což byl prý výrobní problém po konzultaci v servise, některé vozy tím trpěly hned od začátku, můj vůz až po 34 tis km, zatím se to nezhoršuje budu řešit při výměně oleje. To je jediná závada co se mi stala. Jinak jsem s vozem spokojený. Kdo chce více informací o všech problémech rapidů ať mrkne na škoda forum, tam je téměř vše popsáno. Je mi jasné, že kvalita vůzu celkově se hodně zhoršila a že to není vůz který si člověk nechá 15 let, ale na druhou stranu si nedělám iluze že jiné značky v podobné ceně jsou na tom líp. Kolega v práci má focuse 2015 a je v servisu velmi často, vrzání interieru, palubky, problémy se sedačkou řidiče a klepání na podvozku a jiné. Osobně mi říkal, že je z vozu zklamaný a to měl předtím focus 2009 a byl nadšený. Tak to jsou moje zkušenosti s Rapidem.


Dobrý den, budeme rádi, když své zkušenosti s Rapidem popíšete v samostatné recenzi: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme
reagovať
martinw
počet príspevkov28
dátum registrácie12.07.2016
Piatok 15.09.2017 10:54, re:
Osobni zkusenost s Rapidem Spaceback 1.2 TSI 2014 Ambition Fresh je dobra. Rocne najezdim 30tis. km a auto nemelo jediny problem za tu dobu, menil jsem po 3 letech pouze predni brzdove desticky. Jezdim da se rict s cihlou na plynu protoze motorizaci 1.2 TSI na dalnicich preci jen dochazi dech. Obcas tankuju Natural 98 jako prevenci na to karbonovani. Uznavam ze interier neni zadna hitparada ale nic nepovrzava a klimatizace funguje ok. Drobne vytky by byly k vice vlastnostem vozu napr. silnejsi brzdy, silnejsi klimatizace/topeni ale nic zasadniho co by branilo provozu. Paradni je elektricky posilovac volantu a rizeni je presne nema vule ani po 3 letech.
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Piatok 15.09.2017 14:06, Jsou rozdíly
Je možné, že je rozdíly v některých dílech jsou podle roku výroby Rapidu. Mě by třeba zajímalo jako kompresor klimatizace má Rapid 2012-2014 .

Jinak můj kolega v práci má Rapida dokonce 2013 a měnili mu jen vrzající volant, naopak pedály, klima jsou ok a to s tím jezdí každý rok do Chorvatska.
Prostě je v tom zmatek, ale manageři Škody budou dobře vědět co jak se má

Ad. Fando klesáš na dno jako náš prezident... Já na rozdíl od tebe Rapid 2016 Fresh mám doma...Ale ulev si ze své mizérie, možná to bude pro tebe jakási terapie
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Sobota 16.09.2017 04:11, škoda je nejlepší
škodovky jsou nejlepší, nevěřte negativním recenzím, jsou to pomluvy, hlavně motory mají kvalitní 1.2 HTP, 2.0 TDI-PD, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.8 TSI vše špička ve své kategorii, nějaké problémy? to si vymyslela konkurence která závidí
reagovať
David V
počet príspevkov2049
dátum registrácie16.05.2007
Nedela 17.09.2017 00:19, RE: škoda je nejlepší
Humusus napísal:
škodovky jsou nejlepší, nevěřte negativním recenzím, jsou to pomluvy, hlavně motory mají kvalitní 1.2 HTP, 2.0 TDI-PD, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 1.8 TSI vše špička ve své kategorii, nějaké problémy? to si vymyslela konkurence která závidí


Konečně to zaznělo
reagovať
GSX1100G
počet príspevkov118
dátum registrácie02.12.2014
Utorok 19.09.2017 08:16, Aditiva
Přidání aditiv nemusí být drahé. Já dlouhodobě používám VIF od českého výrobce. 500ml je za cca 200,- Kč a vystačí na 1000L benzínu, či nafty !! Rozhodně doporučuji.
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Štvrtok 21.09.2017 12:37, Aditivum pomáha jen spolehlivým motorům :-)
Ahoj musím reagovat, moje Fábie II Elegance HTP jezdila jen na prémiový benzín + aditivum VIF Super, jak jsem psal po 120tis. začly "klepat ventily". Motor už jsem měl verzi po faceliftu CGPA. Nemám důvod lhát, auto je opravené a prodané, ale už nikdy HTP. Tohle totiž není náhoda, když si člověk pročte důkladně HTP klub forum. Podle mě je problém v samotné kvalitě materiálu v motoru, bohužel co verze to například jiná konfigurace...

Ten můj Rapid není výjimka, na forech se řeší nejen lowcostová klimatizace, ale právě popískávání motoru a jakési hrkání na volnoběh. Můj 8 let starý Focus o ničem takovém neví
Nekoupil bych Rapid jako ojetinu, protože malý turbomotor už není tak levný na servis jako např. atmosférický 1.6 Ti-VCT od Fordu, který dozrál jako víno a pro vesničana jako já se hodí mnohem více.
reagovať
mk82
počet príspevkov1
dátum registrácie04.10.2017
Streda 04.10.2017 16:17, 1,4 TSI
Motor 1,4 TSI s remeňom bude dúfam lepší.
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.