Asi se budu opakovat, ale protože jsem měl jednu Fábii II HTP Elegance koupenou od novoty, raději to shrnu:
- NEBRAT motor HTP ani ten po faceliftu, stále je to jízdenka pro Generální opravu motoru za 30000kč
- NEBRAT jakýkoliv motor TSI - tady už nepomůže ani GO, prostě auto je jízdenka do šrotu
- Časem se uštípnou kabely vedoucí do předních dveří, ne každý automechanik to pozná a tak začne měnit kde co ve dveřích(talčítka, pohod atd )
- NEBRAT v žádném případě autom. převodovku, DSG se stala symbolem aušusu, po 100tis.km se rozloží na prvnočinitele
- Přední náprava je poddimenzovaná, budete postupně měnit kde co po 100tis.km, rovněž tlumiče už budou na výměnu
- Poddimenzovaná konstrukce výfukové soustavy, již po 100 tis.km se ohlásí zadní (4500kč) a přední výf. tlumič(komplet s vlnovcem 9000kč).
Sumasumárum do města za mě je spousta lepších aut, která dražší servis NEMAJÍ:
- Ford Fusion 1.25 nebo 1.4
- Peugeot 207 1.4
- Fiat Punto Grande 1.2 nebo 1.4
- Ford Fiesta 1.25 1.4
- Citroen C3 1.1 nebo 1.4
- Nejvíce vhodné auto do města je pro mě Ford Fusion, je vyšší,lépe vidíte i nasedáte, má spolehlivý motor i ostatní díly, nabízí mnohem více místa než Fábie II.
- Nejvíce pocitu komfortu a nadčasového dizajnu vidím v Peugeotu 207, motor je také velmi příjemný společník
- Radost z jízdy a tak trochu i cool dizajn má Ford Fiesta
- To platí i pro Fiat Punto Grande = stále nadčasové krásné auto, skoro bych řekl stylovka
- Pak je tu fajnový brouček Citroen C3, vše jde lehce, oblíbené to auto pro ženy
Než auto kopíte, projeďte se v nich. Aygo není špatné, ale moc stability napobralo a občasná jízda po dálnici nebo okreskách na sněhu vám z jízdy udělají docela adrenalinový zážitek
Kufr pod 200l pobere jen nejnutnější, odhlučnění není zrovna na výši a tak jedinou radost vám udělá spotřeba.