Warning: strpos(): Empty needle in /home/ebm/www/tipcars6/moduly/interlink/interlink.php on line 78
Diskuze - Koupit za 100 tis. Kč Fabii nebo Aygo?
0
späť
 

diskuze k tématu: Koupit za 100 tis. Kč Fabii nebo Aygo?

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla, česká vozidla
Fanda
počet príspevkov551
dátum registrácie28.09.2008
Štvrtok 03.08.2017 18:12, FIATA
PANDU
reagovať
zmazaný používateľ
počet príspevkov
dátum registrácie
Piatok 04.08.2017 12:01, ... mmv.... ... . ...... .........
urcite toyotu, ale neni mi jasny ten vyber, konkurence ayga prece neni fabia ale citigo, konkurence fabie je yaris
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Piatok 04.08.2017 14:28, Fabie II není zrovna vzor spolehlivosti
Asi se budu opakovat, ale protože jsem měl jednu Fábii II HTP Elegance koupenou od novoty, raději to shrnu:
- NEBRAT motor HTP ani ten po faceliftu, stále je to jízdenka pro Generální opravu motoru za 30000kč
- NEBRAT jakýkoliv motor TSI - tady už nepomůže ani GO, prostě auto je jízdenka do šrotu
- Časem se uštípnou kabely vedoucí do předních dveří, ne každý automechanik to pozná a tak začne měnit kde co ve dveřích(talčítka, pohod atd )
- NEBRAT v žádném případě autom. převodovku, DSG se stala symbolem aušusu, po 100tis.km se rozloží na prvnočinitele
- Přední náprava je poddimenzovaná, budete postupně měnit kde co po 100tis.km, rovněž tlumiče už budou na výměnu
- Poddimenzovaná konstrukce výfukové soustavy, již po 100 tis.km se ohlásí zadní (4500kč) a přední výf. tlumič(komplet s vlnovcem 9000kč).

Sumasumárum do města za mě je spousta lepších aut, která dražší servis NEMAJÍ:
- Ford Fusion 1.25 nebo 1.4
- Peugeot 207 1.4
- Fiat Punto Grande 1.2 nebo 1.4
- Ford Fiesta 1.25 1.4
- Citroen C3 1.1 nebo 1.4

- Nejvíce vhodné auto do města je pro mě Ford Fusion, je vyšší,lépe vidíte i nasedáte, má spolehlivý motor i ostatní díly, nabízí mnohem více místa než Fábie II.
- Nejvíce pocitu komfortu a nadčasového dizajnu vidím v Peugeotu 207, motor je také velmi příjemný společník
- Radost z jízdy a tak trochu i cool dizajn má Ford Fiesta
- To platí i pro Fiat Punto Grande = stále nadčasové krásné auto, skoro bych řekl stylovka
- Pak je tu fajnový brouček Citroen C3, vše jde lehce, oblíbené to auto pro ženy

Než auto kopíte, projeďte se v nich. Aygo není špatné, ale moc stability napobralo a občasná jízda po dálnici nebo okreskách na sněhu vám z jízdy udělají docela adrenalinový zážitek Kufr pod 200l pobere jen nejnutnější, odhlučnění není zrovna na výši a tak jedinou radost vám udělá spotřeba.

reagovať
Fanda
počet príspevkov551
dátum registrácie28.09.2008
Piatok 04.08.2017 21:48, RE: Fabie II není zrovna vzor spolehlivosti
BobanHTP napísal:
Asi se budu opakovat, ale protože jsem měl jednu Fábii II HTP Elegance koupenou od novoty, raději to shrnu:- NEBRAT motor HTP ani ten po faceliftu, stále je to jízdenka pro Generální opravu motoru za 30000kč- NEBRAT jakýkoliv motor TSI - tady už nepomůže ani GO, prostě auto je jízdenka do šrotu- Časem se uštípnou kabely vedoucí do předních dveří, ne každý automechanik to pozná a tak začne měnit kde co ve dveřích(talčítka, pohod atd )- NEBRAT v žádném případě autom. převodovku, DSG se stala symbolem aušusu, po 100tis.km se rozloží na prvnočinitele - Přední náprava je poddimenzovaná, budete postupně měnit kde co po 100tis.km, rovněž tlumiče už budou na výměnu- Poddimenzovaná konstrukce výfukové soustavy, již po 100 tis.km se ohlásí zadní (4500kč) a přední výf. tlumič(komplet s vlnovcem 9000kč).Sumasumárum do města za mě je spousta lepších aut, která dražší servis NEMAJÍ:- Ford Fusion 1.25 nebo 1.4- Peugeot 207 1.4- Fiat Punto Grande 1.2 nebo 1.4- Ford Fiesta 1.25 1.4- Citroen C3 1.1 nebo 1.4- Nejvíce vhodné auto do města je pro mě Ford Fusion, je vyšší,lépe vidíte i nasedáte, má spolehlivý motor i ostatní díly, nabízí mnohem více místa než Fábie II.- Nejvíce pocitu komfortu a nadčasového dizajnu vidím v Peugeotu 207, motor je také velmi příjemný společník- Radost z jízdy a tak trochu i cool dizajn má Ford Fiesta- To platí i pro Fiat Punto Grande = stále nadčasové krásné auto, skoro bych řekl stylovka- Pak je tu fajnový brouček Citroen C3, vše jde lehce, oblíbené to auto pro ženy Než auto kopíte, projeďte se v nich. Aygo není špatné, ale moc stability napobralo a občasná jízda po dálnici nebo okreskách na sněhu vám z jízdy udělají docela adrenalinový zážitek Kufr pod 200l pobere jen nejnutnější, odhlučnění není zrovna na výši a tak jedinou radost vám udělá spotřeba.


Bobane,píšeš blbosti.
reagovať
Papagelo
počet príspevkov52
dátum registrácie06.07.2015
Nedela 06.08.2017 14:14, malé auto do městského provozu
Další z ideálních malých vozů do města, nenáročných
na údržbu a provoz = Suzuki Alto od r.v. 2010
reagovať
BobanHTP
počet príspevkov2404
dátum registrácie19.08.2015
Nedela 06.08.2017 20:26, Opel Corsa VI
Přidal bych ještě k výběru příjemný Opel Corsa 1.2 nebo ještě lépe 1.4 v benzínu. Sice se cena přehoupně lehce přes 100tis., ale celkově je to povedené auto, které nezlobÍ.

Ještě k těm Kolíňatům (Ayego, C1, P108) - žijeme v ČR, ne v Rakousku, kde se řidič-magor vyskytuje sporadicky, za to u nás snad mají někde hnízdo
V Ayego nemáte šanci pokud vás smete z cesty mladý zamindrákovec v Octávii I třikrát přečipované. Je to dáno hmotností a robustností podvozku. Zkrátka zatímco "kšiltofkář si jen típne čiko", vy v dobrém případě ztrávite týden v nemocnici ne-li hůře Právě proto bych už teda raději vzal i tu Fábii II než pěkné Ayego.
reagovať
cira
počet príspevkov2
dátum registrácie02.04.2018
Pondelok 04.02.2019 12:55, RE: RE: Fabie II není zrovna vzor spolehlivosti
citácia:
reakce na: Fanda, 04.08.2017 21:48 (Bobane,píšeš blbosti. ...)


Do fabie jedine 1,2 TSI od roku 2012 s olejovou vanou 3,6 litrů
( puvodni 2010 a 11 měli problém s rozvody, ale to se již vyřešilo)
jezdí to v létě za 4,5 a v zimě za 6 benzínu !!! Mám rok 2014 a bez žádných problémů!

Nebrat historickou 1,4 s olejovou vanou 1,8litrů, zde olej degraduje a mizí. Motor nemá turbo = že nejede! když chci aby to jelo ( 130 km/h ) tak žere nad 10 litrů benzínu.
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.