0
späť
 

diskuze k tématu: Čím vlastně Češi jezdí?

kategórie zaradenia témy: česká vozidla, česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.06.2009 07:24, karburator u felicie ??
Pismeno i u ozaceni felicie znamenalo vykonenjsi z dodavanych motoru tzn. 50kW anebo motor 1.6 (55kW). Oznaceni bez tohoto pismene znamenalo motor o vykonu 40kW vybaveny ale rovnez jednobodovym vstrikovcim zarizenim. Na konci roku 1996 byly obe varianty motoru vybaveny vicebodovým vstrikovanim. Nevim o tom, ze by se na tuzemsky trh nekdy dodavala felicia pouze s karburatorem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.06.2009 08:47, RE: karburator u felicie ??
voj napísal:
Pismeno i u ozaceni felicie znamenalo vykonenjsi z dodavanych motoru tzn. 50kW anebo motor 1.6 (55kW). Oznaceni bez tohoto pismene znamenalo motor o vykonu 40kW vybaveny ale rovnez jednobodovym vstrikovcim zarizenim. Na konci roku 1996 byly obe varianty motoru vybaveny vicebodovým vstrikovanim. Nevim o tom, ze by se na tuzemsky trh nekdy dodavala felicia pouze s karburatorem.
Karburátory ve Felicii snad nikdy ani nebyly. Začínalo se s jednobodovým přímým vstřikováním Bosch a později se přešlo na čtyřbod MPi. Varianty výkonu byly 40 a 50 kW u 1.3 a 55 kW u 1.6. Označení " i " už měla každá Felicie. Íčko totiž označuje přímé vstřikování paliva.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.06.2009 08:56, Fabie 1.4 16V
Benzinová Fabie 1.4 16 V s výkonem 59 kW od počátku výroby? To se asi pisatel malinko přepsal, ne? Možná že ke konci výroby něco takového bylo, ale rozhodně ne od počátku výroby.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.06.2009 09:16, RE: Fabie 1.4 16V
Rubal napísal:
Benzinová Fabie 1.4 16 V s výkonem 59 kW od počátku výroby? To se asi pisatel malinko přepsal, ne? Možná že ke konci výroby něco takového bylo, ale rozhodně ne od počátku výroby.
Podle dostupných zdrojů, byla od počátku výroby v prodeji 1.4 16V s kW, ke které přibyla 59 kW verze v roce 2006.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.06.2009 09:25, RE: Fabie 1.4 16V
Petr - TipCars.com napísal:
Podle dostupných zdrojů, byla od počátku výroby v prodeji 1.4 16V s kW, ke které přibyla 59 kW verze v roce 2006.
Tak takhle je to správně, děkuji za reakci.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.06.2009 09:37, RE: Fabie 1.4 16V
Rubal napísal:
Tak takhle je to správně, děkuji za reakci.
Upravil jsem to raději i v textu .-)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.06.2009 09:46, RE: karburator u felicie ??
Rubal napísal:
Karburátory ve Felicii snad nikdy ani nebyly. Začínalo se s jednobodovým přímým vstřikováním Bosch a později se přešlo na čtyřbod MPi. Varianty výkonu byly 40 a 50 kW u 1.3 a 55 kW u 1.6. Označení " i " už měla každá Felicie. Íčko totiž označuje přímé vstřikování paliva.
Máte pravdu (zdroj z kterého jsem čerpal to má trochu pomotané). Felicie začínala s třináctistovkou o výkonu 40 a 50 kW. Jednalo se o stejné motory, přičemž silnější verze bylo docíleno zvýšením kompresního poměru (z 8,8:1 na 9,7:1) . Až v létě 2006 přišly na trh motory MPI s vícebodovým vstřikováním paliva.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.06.2009 10:03, RE: karburator u felicie ??
Petr - TipCars.com napísal:
Máte pravdu (zdroj z kterého jsem čerpal to má trochu pomotané). Felicie začínala s třináctistovkou o výkonu 40 a 50 kW. Jednalo se o stejné motory, přičemž silnější verze bylo docíleno zvýšením kompresního poměru (z 8,8:1 na 9,7:1) . Až v létě 2006 přišly na trh motory MPI s vícebodovým vstřikováním paliva.
V roce 1994 se prodávaly některé felicie s karburátorem,měli tuším výkon 43kw.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.06.2009 10:48, RE: karburator u felicie ??
Petr - TipCars.com napísal:
Máte pravdu (zdroj z kterého jsem čerpal to má trochu pomotané). Felicie začínala s třináctistovkou o výkonu 40 a 50 kW. Jednalo se o stejné motory, přičemž silnější verze bylo docíleno zvýšením kompresního poměru (z 8,8:1 na 9,7:1) . Až v létě 2006 přišly na trh motory MPI s vícebodovým vstřikováním paliva.
v roce 1996 ne v roce 2006
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.06.2009 10:57, RE: karburator u felicie ??
Fanda napísal:
V roce 1994 se prodávaly některé felicie s karburátorem,měli tuším výkon 43kw.
To je zajímavé... o těchto motorech vůbec nevím.... Snad ve Favoritu byly, ale ve Felicii...?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.06.2009 11:02, RE: karburator u felicie ??
Rubal napísal:
v roce 1996 ne v roce 2006
Já už mám rok 2109 ))) no jistě 1996, já žiju při hektickém tempu v jiném časovém pásmu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.06.2009 16:43, RE: karburator u felicie ??
Fanda napísal:
V roce 1994 se prodávaly některé felicie s karburátorem,měli tuším výkon 43kw.
Ale to je úplná hloupost...
Motor 1,3 43kW byl motor s karburátorem ve Favoritu do roku 1993. V roce 1993 byl už ve Favoritu nasazen motor 1,3 40kw a 50kW s jednobodovým vstřikováním. V roce 1994 se z Favoritu stala Felicia a tyto motory si ponechala. Až v roce 1996 bylo jednobodové vstřikování nahrazeno vícebodovým.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.06.2009 18:24, RE: karburator u felicie ??
Rubal napísal:
Karburátory ve Felicii snad nikdy ani nebyly. Začínalo se s jednobodovým přímým vstřikováním Bosch a později se přešlo na čtyřbod MPi. Varianty výkonu byly 40 a 50 kW u 1.3 a 55 kW u 1.6. Označení " i " už měla každá Felicie. Íčko totiž označuje přímé vstřikování paliva.
Opravím Vás, vstřikování u felicie je nepřímé jednobodové - později MPI to je vícebodové (multi point injection). Přímé vstřikování benzinu se do škodovek dostalo až s motory FSI.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 04.06.2009 08:39, RE: karburator u felicie ??
Petr - TipCars.com napísal:
Já už mám rok 2109 ))) no jistě 1996, já žiju při hektickém tempu v jiném časovém pásmu
Ano, taky mám často hektické tempo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 04.06.2009 08:40, RE: karburator u felicie ??
Michal 22 napísal:
Ale to je úplná hloupost...
Motor 1,3 43kW byl motor s karburátorem ve Favoritu do roku 1993. V roce 1993 byl už ve Favoritu nasazen motor 1,3 40kw a 50kW s jednobodovým vstřikováním. V roce 1994 se z Favoritu stala Felicia a tyto motory si ponechala. Až v roce 1996 bylo jednobodové vstřikování nahrazeno vícebodovým.
S Vašim tvrzením souhlasím.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 04.06.2009 08:41, RE: karburator u felicie ??
Pavlik napísal:
Opravím Vás, vstřikování u felicie je nepřímé jednobodové - později MPI to je vícebodové (multi point injection). Přímé vstřikování benzinu se do škodovek dostalo až s motory FSI.
Děkuji za opravu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 04.06.2009 12:15, RE: karburator u felicie ??
Rubal napísal:
To je zajímavé... o těchto motorech vůbec nevím.... Snad ve Favoritu byly, ale ve Felicii...?
Do některých zpočátku vyráběných felicií se ještě skutečně montovaly karburátory.Sám jsem míval mpi,ale v návodu byly uvedené všechny motoryzace včetně i té s karburátorem.Konečně není problém si to dohledat na internetu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 04.06.2009 20:46, RE: karburator u felicie ??
Rubal napísal:
To je zajímavé... o těchto motorech vůbec nevím.... Snad ve Favoritu byly, ale ve Felicii...?
http://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Felicia
Toto je odkaz,který jsem nalezl na internetu( je jich tu možno dohledat více).Ve druhém řádku tabulky je uvedeno,to, o čem se tu diskutuje,navíc znám osobně jednoho majitele felicie s karburátorem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 17.06.2009 12:29, Cena vozů
Bylo by zajímavé udělat statistiku cen jednotlivých vozů. Tzn. kolik % je vcenovém rozmezí např. 0 - 20 000; 20 000 - 50 000; 50 000 - 100 000; 100 - 200 000 atd.
Myslím, že by to byla docela tragédie. Tak 70% vozů v ceně do 100 000? Obvzlášť komické je pak porovnání s výší škody, kdy se nemusí volat policie. Tzn. většina aut může jít na totálku a policie se volat vlastně nemusí (samozřejmě bez zranění). Jó docela smutné toto je.
-OT-
Mimochodem ještě smutnější je zastavení výstavny dálnic. Právě v době krize by se mělo hodně stavět (zaměstnanost) - stejně jsou dané stavby potřebné. A je lepší peníze proinvestovat v krizi než v "blahobytu". Místo toho, aby přemýšleli, proč jsou u nás dálnice 2x? dražší, jejich výstavbu kvůli penězům zastaví. Přitom by stačilo, aby nebyly řádově dražší a peněz by pak bylo dostatek. Ale hlavně že na šrotovné peníze jsou (přitom toto nezaměstanost nijak pozitivně neovlivní).
A ještě si dovolím jeden dodatek - peníze z 30 kč regulační poplatek prosím nejde do kapsy lékařům/nemocnicím, jak se někteří naivně domnívají. Oni pak totiž o to méně dostanou od pojišťoven. Tak až někdo zas plácne hňupovinu, že jde o almužnu lékařům, tak nevěřte.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 14.11.2009 01:47, RE: Cena vozů
rohYpnol napísal:
Bylo by zajímavé udělat statistiku cen jednotlivých vozů. Tzn. kolik % je vcenovém rozmezí např. 0 - 20 000; 20 000 - 50 000; 50 000 - 100 000; 100 - 200 000 atd.
Myslím, že by to byla docela tragédie. Tak 70% vozů v ceně do 100 000? Obvzlášť komické je pak porovnání s výší škody, kdy se nemusí volat policie. Tzn. většina aut může jít na totálku a policie se volat vlastně nemusí (samozřejmě bez zranění). Jó docela smutné toto je.
-OT-
Mimochodem ještě smutnější je zastavení výstavny dálnic. Práv...
Nemůžeš stavět, když nemáš za co ;)
reagovať


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.