0
späť
 

diskuze k tématu: Mitsubishi Pajero Sport 2.5 TD - majitel hodnotí po 244 tis. km.

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
Kojot027
počet príspevkov111
dátum registrácie02.01.2011
Štvrtok 31.07.2014 16:23, Asi dobrý kus..
Kamarád má to samé auto a 2x dělal motor. Poprvé asi ve 190 tis, kdy odešel spodek, ojnice se přebrušovala, komplet nové šály, ložiska a guera. Cca 45 tis kč. Auto ujelo asi 15 tis km a dělal se celý vršek motoru, těšnění pod hlavou vystřelilo. Nějaké ventily se zohýbali atd. Cca 25 tis kč. Letos nedojel z Itálie domů, bez dolévání oleje. Vystřelilo gufero pod prsama a ztráta byla asi litr na 200 km. Mimo jiné ted spočítal náklady na servis a za 5 let co to má ho to stálo přes 100 tis. Ale tahá vlek a na nové není.. takže opravuje. Zbytek auta se nekazí, to je pravda.
Jinak podvozek je tvrdý a každé přejetí zpomalováků dá dost ránu do podvozku. naklánění v zatáčkách běžného motoristu zvyklého na fábii a pod nejen rozhodí, ale 100% vyděsí. Spotřeba při jízdě stovkou max stodeset je 10- 11 litrů. Pokud se to rozhýbe na 130 a drží to cca Praha - Liberec pak je spotřeba nad 14 litrů. V terénu je to jiná, na Tanvadský Špičák se to vyškrábe ani nemrkne, utáhne to klidně 3,5 tunový vlek, spotřeba max o litr výš. Ale jezdit bych s tím na běžné silnici nechtěl. To u raději Jeep grand Cherokee.
reagovať
J.A.R.V.
počet príspevkov1
dátum registrácie05.10.2016
Streda 05.10.2016 07:53, Re - Kojot027
To mel Vas kamarad smulu na kus, Vami popsane zavady na tomto motoru rozhodne nejsou nijak bezne. Prava, praskla hlava se obcas objevi, hladinu chladici kapaliny je potreba kontrlovat vizualne a nespolehat na kontrolku, je tam nedomyslene umistene cidlo = ve chvili, kdy se rozsviti, je chladici kapaliny uz tak malo, ze se cast motoru uz nechladi. Motor to rozhodne neni dokonaly, potrapit umi predevsim elektronika, kterou vyrobce na puvodne plne mechanicky turbodiesel prehistoricke koncepce pozdeji dodelaval kvuli emisim a spotrebe, ale mechanicky je spolehlivy (pokud se dodrzuji intervaly rozvodu, vymen oleje - jsou nezvykle kratke - a sunda se vyvazovaci remen, ktery potencialne muze napachat vic skody nez uzitku).
Mne nekolik mesicu po publikovani hodnoceni odeslo turbo, ale to se tyka vsech znacek a aut urcitehostari, zde je levne dostupne repasovane, pripadne i nove neoriginalni. Muj kus mel v te dobe najeto pres 360 000 km, oleje sezere do pul litru za cely servisni interval. Spotreba oleje i nafty u Vaseho kamarada patrne souvisela s celkovym stavem motoru. Co se tyka spotreby, jizda za tech ~ 8.5 L vyzaduje opravdu styl "ecorallye", vysoka spotreba Vaseho kamarada patrne souvisela s celkovym stavem motoru. Nicmene tech 100-110 dalnice a 80-90 okreska jezdim taktez.
Podvozek - pokud jsou OK pruziny a tlumice, zas tak moc se to nenaklani, ale souhlasim, ze to v kombinaci s nahodem na zadek pro bezneho motoristu muze byt rizikove - zminoval jsem nepujcovani i v recenzi. Jizdni vlastnosti auta jsou ale i tak dobre i na asfaltu, naklony se na trakci nijak neprojevuji, je to jen pocitove.
Rozhodne to neni dokonale auto, ale v dane cene a letech je to jeden z nejpovedenejsich modelu s dostupnym, levnym servisem, slusnou spolehlivosti a kontrkukci, jaka se uz dnes nevyrabi (bohuzel, z pohledu terenu). Zkusenejsi majitele (coz ja nejsem, je me prvni a jedine) doporucji sehnat verzi se starsim, plne mechanickou verzi turbodieselu (73 kW), kdy odpadnou potencialni problemy s elektornikou motoru, ale v mem pripade krom jednoho cidla se na motoru nic nekonalo, auto mam treti rok.
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.