0
späť
 

diskuze k tématu: Audi A6 2.7 TDI - kdo si koupí, neprohloupí

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
finding
počet príspevkov114
dátum registrácie09.12.2012
Utorok 23.08.2016 00:19, onanie?
to je nějaká sranda nebo opožděnej apríl? bylo pisateli aspoň 15? neříkám že A6 je špatné auto to vůbec ne ale kdo koupí a6 3,0tdi musí mít opravdu dost peněz na servis...to si povíme až kamaráde uděláš rozvody za 60, vyměníš DPF za 20 a uděláš aspoň vstřiky za 40...a pokud nějakej vůl měnil olej longlife po 30ti tkm tak budeš na 2 kilech dělat vačky, ale to už tebe budou zvonit borci z homecreditu, pak začneš řešit měnič v automatu, starter, sloupek řízení, ložiska a to už u tebe budou zvonit lichváři z acemy i s exekutorem. nebo jsi do včerejška jezdil na skejtu?
reagovať
bulawaio
počet príspevkov62
dátum registrácie18.06.2013
Utorok 23.08.2016 07:25, drsná recenze
čím víc vykřičníků, tím drsnější recenze!!!!!!!!!!!!!!
reagovať
driver111
počet príspevkov528
dátum registrácie13.03.2013
Utorok 23.08.2016 11:30, RE: onanie?
finding napísal:
to je nějaká sranda nebo opožděnej apríl? bylo pisateli aspoň 15? neříkám že A6 je špatné auto to vůbec ne ale kdo koupí a6 3,0tdi musí mít opravdu dost peněz na servis...to si povíme až kamaráde uděláš rozvody za 60, vyměníš DPF za 20 a uděláš aspoň vstřiky za 40...a pokud nějakej vůl měnil olej longlife po 30ti tkm tak budeš na 2 kilech dělat vačky, ale to už tebe budou zvonit borci z homecreditu, pak začneš řešit měnič v automatu, starter, sloupek řízení, ložiska a to už u tebe budou zvonit lichváři z acemy i s exekutorem. nebo jsi do včerejška jezdil na skejtu?


To není apríl, ale puberta. , ale to přejde
reagovať
figo
počet príspevkov37
dátum registrácie28.05.2007
Streda 24.08.2016 10:44, longlife
souhlasím se vším co píšeš, akorát ty voly s longlife servisem po 30 ti tisících bych si vyprosil, netvrdím, že to tomu autu dělá dobře, ale prosím o jediný důvod, proč bych jako první majitel, který si koupil nový vůz na 4 roky a po 4 letech jej s nájezdem 120 tis km prodává, měl v rozporu s požadavkem výrobce měnit olej častěji? Podle mě bych by vůl...
reagovať
Hazos
počet príspevkov4
dátum registrácie26.07.2016
Streda 24.08.2016 17:04, Audi
Přemýšlím nad tím, zda-li tato recenze podtrhuje inteligenci majitelů vozů Audi a mám při pohledu na české silnice neblahý pocit, že ano

Doporučuji se příště vyzvracet někde jinde, né na stránky tipcars.

K Longlife oleji, souhlas s posledním příspěvkem. Pokud mám budget a vím, že auto půjde ještě před koncem záruky z domu, je nesmysl sypat z kapsy peníze navíc. Nikdo to při prodeji nezohlední. Bohužel kvůli tomu vypadá většina starých nebo stočených aut, tak jak vypadá.
reagovať
stréc od piva
počet príspevkov652
dátum registrácie23.11.2007
Streda 24.08.2016 18:22, RE: longlife
figo napísal:
souhlasím se vším co píšeš, akorát ty voly s longlife servisem po 30 ti tisících bych si vyprosil, netvrdím, že to tomu autu dělá dobře, ale prosím o jediný důvod, proč bych jako první majitel, který si koupil nový vůz na 4 roky a po 4 letech jej s nájezdem 120 tis km prodává, měl v rozporu s požadavkem výrobce měnit olej častěji? Podle mě bych by vůl...


tak tak,ojezdit co nejvíc a před velkym servisem s rozvody prodat..
otázkou vlastně je proč se i starat o auto...
proč dochlazovat turbo,proč to nehonit za studena,proč nedolívat olej,proč nedoplnovat klimu každý rok,pročnedbat na dohuštění pneu.

a jo...stojí to peníze a čas...a nijak se mi to nevrátí...

pak se nedivme jak to v bazarech vypadá.
reagovať
finding
počet príspevkov114
dátum registrácie09.12.2012
Streda 24.08.2016 22:01, no proč
ahoj třeba proto, že spousta aut s tímhle přístupem nedojede ani tu záruku...a to je realita...např. většina TSI, nebo proto že takový auto hůř prodáš, protože každej ví že max po 200tkm je motor na vidle...
reagovať
David V
počet príspevkov2054
dátum registrácie16.05.2007
Streda 24.08.2016 23:09, No proč?
Komu na penězích nezáleží, šetří na servisu několik tisícovek, aby si před skončením záruky desítky připlatil za nové auto, které bude zase šidit na servise, aby ušetřil...
No není to krásné?
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Štvrtok 25.08.2016 09:11, RE: longlife
figo napísal:
souhlasím se vším co píšeš, akorát ty voly s longlife servisem po 30 ti tisících bych si vyprosil, netvrdím, že to tomu autu dělá dobře, ale prosím o jediný důvod, proč bych jako první majitel, který si koupil nový vůz na 4 roky a po 4 letech jej s nájezdem 120 tis km prodává, měl v rozporu s požadavkem výrobce měnit olej častěji? Podle mě bych by vůl...


moje auto má u turbo benzínu předepsaný interval 30 tisíc km, výměna grátis, já si v půlce toho intervalu měním olej za svý, podepsán
vůl:)
proč se proboha starat o svůj majetek?

reagovať
danet - redakce TipCars
počet príspevkov535
dátum registrácie16.11.2012
Štvrtok 25.08.2016 12:57, RE: Audi
Hazos napísal:
Přemýšlím nad tím, zda-li tato recenze podtrhuje inteligenci majitelů vozů Audi a mám při pohledu na české silnice neblahý pocit, že ano Doporučuji se příště vyzvracet někde jinde, né na stránky tipcars.K Longlife oleji, souhlas s posledním příspěvkem. Pokud mám budget a vím, že auto půjde ještě před koncem záruky z domu, je nesmysl sypat z kapsy peníze navíc. Nikdo to při prodeji nezohlední. Bohužel kvůli tomu vypadá většina starých nebo stočených aut, tak jak vypadá.


Dobrý den, budeme rádi, když také sepíšete svou vlastní recenzi http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme. Hezký den.
reagovať
figo
počet príspevkov37
dátum registrácie28.05.2007
Štvrtok 25.08.2016 15:56, longlife
ani jeden z uvedených prohřešků nedělám, turbo dochlazuji, nehoním jej za studena, hustím pneu to jsou věci, které slušný řidič dělá a nic nestojí, ale otázka zněla proč jsem vůl když neměním olej 2x častěji, než po mě chce výrobce vozidla, když mám auto na 4 roky a 120 tis. km, to jako proto aby v bazarech byly samé voňavky jo?
reagovať
figo
počet príspevkov37
dátum registrácie28.05.2007
Štvrtok 25.08.2016 15:58, longlife
špatně chápeš, když měníš 2x častěji, tak naopak vůl nejseš. Vůl jsem prý já, protože nejsem ochoten měnit olej častěji než po mě chce výrobce vozidla. A nemyslím si, že dodržováním servisního plánu bych se nestaral o svůj majetek.
reagovať
ivan2
počet príspevkov118
dátum registrácie11.11.2010
Štvrtok 25.08.2016 17:16, 123
Milý figo, bohužel je to trochu smutné, ale je to tak. Dodržováním servisního plánu děláš to, co po tobě chce výrobce (a ten k tomu má racionální důvody). Nikoli ale to nejlepší pro výdrž auta. Viz. výměny oleje v automatu, kdy ti polovina servisů řekne, že to neni vůbec třeba, což ti každý servis automat. převodovek vysvětlí jaká to je ptákovina, nebo zmíňený longlife. Výrobce lidi nechce obtěžovat "zbytečně častým" servisem, a tak se klidně stane, že moje auto jezdilo u předešlého majitele díky proměnnému intervalu na jeden olej 48000km. P.S. co když se ti motor porouchá ve 119000km?
reagovať
Citroenak
počet príspevkov724
dátum registrácie13.04.2012
Štvrtok 25.08.2016 22:44, audio 2.7. aaaa bbbb cccc
Len jedna otázka k tejto osnove recenzie. Prosim Vás, vy máte tu audi a6 vo vyhotovení s chladiarenským boxom? Inak si fakt neviem predstaviť zvýšenie spotreby o skoro liter po zapnutí klimy pri takto výkonnom aute. Vsak to musíte mať nastavené na -20. Mám v aute 8kw klímu, a mám benzín 103kw, ale klímu mám tak max do 0,3 litra, aj to už musí byť naozaj teplo.
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1325
dátum registrácie09.10.2008
Piatok 26.08.2016 16:22, RE: 123
ivan2 napísal:
Milý figo, bohužel je to trochu smutné, ale je to tak. Dodržováním servisního plánu děláš to, co po tobě chce výrobce (a ten k tomu má racionální důvody). Nikoli ale to nejlepší pro výdrž auta. Viz. výměny oleje v automatu, kdy ti polovina servisů řekne, že to neni vůbec třeba, což ti každý servis automat. převodovek vysvětlí jaká to je ptákovina, nebo zmíňený longlife. Výrobce lidi nechce obtěžovat "zbytečně častým" servisem, a tak se klidně stane, že moje auto jezdilo u předešlého majitele díky proměnnému intervalu na jeden olej 48000km. P.S. co když se ti motor porouchá ve 119000km?


Ani porucha ve 119 000km ho nijak nerozhodí, protože auto bude mít pořád v záruce a tak opravu zaplatí výrobce. Také nechápu, proč by někdo měnil olej po 1/2 intervalu, když auto mění po 4 letech, tedy ještě v záruce. Kupec 4 leté ojetiny s takovou péčí původního majitele musí počítat, protože první majitel by byl opravdu vůl, kdyby do auta sypal peníze zbytečně. Žádný kupec ojetiny ti takovou nadstandardní péči nezaplatí, tak proč to dělat. Člověku co mění auto po 4 letech je totiž úplně jedno co by chtěl druhý majitel, pro něj je auto spotřební věc / "výrobní prostředek" nikoli hodnotný majetek.
Jiná je situace u mě (a jiných soukromých majitelů), když si auto nechávám na cca 300 tis.km bez ohledu na čas = já měním olej max. po 20 000km (longlife) nebo po 15 000km (když výrobce předepisuje delší interval výměny než těch 20tis.km).
reagovať
Pepe
počet príspevkov1133
dátum registrácie09.05.2007
Nedela 28.08.2016 09:16, RE: 123
Pavlik napísal:
ivan2 napísal:
Milý figo, bohužel je to trochu smutné, ale je to tak. Dodržováním servisního plánu děláš to, co po tobě chce výrobce (a ten k tomu má racionální důvody). Nikoli ale to nejlepší pro výdrž auta. Viz. výměny oleje v automatu, kdy ti polovina servisů řekne, že to neni vůbec třeba, což ti každý servis automat. převodovek vysvětlí jaká to je ptákovina, nebo zmíňený longlife. Výrobce lidi nechce obtěžovat "zbytečně častým" servisem, a tak se klidně stane, že moje auto jezdilo u předešlého majitele díky proměnnému intervalu na jeden olej 48000km. P.S. co když se ti motor porouchá ve 119000km?
Ani porucha ve 119 000km ho nijak nerozhodí, protože auto bude mít pořád v záruce a tak opravu zaplatí výrobce. Také nechápu, proč by někdo měnil olej po 1/2 intervalu, když auto mění po 4 letech, tedy ještě v záruce. Kupec 4 leté ojetiny s takovou péčí původního majitele musí počítat, protože první majitel by byl opravdu vůl, kdyby do auta sypal peníze zbytečně. Žádný kupec ojetiny ti takovou nadstandardní péči nezaplatí, tak proč to dělat. Člověku co mění auto po 4 letech je totiž úplně jedno co by chtěl druhý majitel, pro něj je auto spotřební věc / "výrobní prostředek" nikoli hodnotný majetek. Jiná je situace u mě (a jiných soukromých majitelů), když si auto nechávám na cca 300 tis.km bez ohledu na čas = já měním olej max. po 20 000km (longlife) nebo po 15 000km (když výrobce předepisuje delší interval výměny než těch 20tis.km).


Souhlas.
U pežotů mají servisní plány 2, jeden na standardní provoz, druhý na "provoz ve ztížených podmínkách". Jelikož jsem měl u posledních 2 aut přikoupen Optiway servis (na 3 a 5 let), kdy je vše hrazeno, jezdil jsem na ten druhý. Kdybych to měl cvakat, tak se na to samosebou vykašlu...
reagovať
figo
počet príspevkov37
dátum registrácie28.05.2007
Utorok 30.08.2016 09:10, re 123
no sláva, děkuji za zastání, rád bych připomněl, že otázka zněla, proč jsem vůl, když dodržuji plán údržby výrobce, v případě, kdy auto měním po 4 letech a 120 tis. km. Já uznávám Vaše argumenty, že to tomu auto asi úplně nesvědčí, ale přijde mi smutné, nechat si za to nadávat do volů, spíš jsem očekával nadávání na automobilky. Ápropos, auta po mě jdou vždy po známých s upozorněním, že auto jezdilo Long life a s doporučením ať přejdou na zkrácený interval. Nejen, že obě auta co jsem takto poslal dál mám stále na očích a nic s nimi není, ale spousta známých mi v dobrém vyčítá, že jsem auto neprodal jim a už kolem mě brousí, ať jim prodám současný vůz, až přijde jeho čas.
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.