0
späť
 

diskuze k tématu: 10 nejspolehlivějších motorů dle TipCars.com - e-book pro vás!

kategórie zaradenia témy:
Giorgio
počet príspevkov814
dátum registrácie09.05.2007
Pondelok 04.04.2016 13:38, Fiat 1.2 8V
Motor 1.2 8V se nikdy nepoužíval ve Fiatu Bravo (ani v tom starém), Brava ani Idea. Ve všech třech případech tam byla 16V verze (59 kW). Taky je poměrně vtipné psát o motoru Fiatu a strčitk němu fotku Fordu Ka, což zrovna nebyl a není prodejní trhák. Ostatně ta fotka není ani moc reprezentativní ani ve vztahu k tomu motoru, airbox se dost liší model od modelu - takové punto II (pro které je tento motor zcela typický) ho má oválný, panda hranatý bez výstupků. Jako na obrázku vypadá např. ve Fiatu 500 nebo Grande Punto (s jinak řešeným nasáváním).
reagovať
danet - redakce TipCars
počet príspevkov535
dátum registrácie16.11.2012
Streda 06.04.2016 08:50, Odpověď redakce
Dobrý den, máte pravdu, zmíněná 16V verze patří do rodiny FIRE motorů a o této řadě pojednává také související odstavec. Vzhledem k podobnosti obou jednotek a jejich dobré spolehlivosti jsme do výčtu modelů zařadili také Vámi jmenované. Fotografie je přímo z našeho redakčního testu a podle nás vhodně ilustruje popisovanou jednotku, neřešme prosím tvar airboxu...
reagovať
ewing1
počet príspevkov46
dátum registrácie29.05.2009
Štvrtok 07.04.2016 08:09, VOLVO REDBLOCK
Dobrý den,

čekal jsem, že mezi tou desítkou motorů najdu osvědčený benzínový motor od Volva tzv. REDBLOCK, který vyniká svou spolehlivostí a obrovskou životností. Možná by bylo dobré i o tomto motoru zveřejnit nějaký článek. Výhodou většiny redblocků je to, že když praskne rozvoďák, tak se motor nepotká.

Zde je pěkný v angličtině:

https://www.fcpeuro.com/blog/posts/volvo-redblock-aging-tortoise-of-the-automotive-world

reagovať
Integrale
počet príspevkov10
dátum registrácie13.06.2012
Piatok 10.06.2016 09:46, 1.9 JTD 105/115/140/150/170
U vznětových motorů mi tam chybí 1.9 JTD, "praotec" všech CR motorů současnosti.
1.2 FIRE je sice OK, ale 1.6 16v byl snad ještě nesmrtelnější.
Tak ne nadarno je FTP největším dodavatelem motorů na světě, a jeho motory používá hromada výrobců "echt nacionální kvality", že...
reagovať
Integrale
počet príspevkov10
dátum registrácie13.06.2012
Piatok 10.06.2016 09:55, Řemen nebývá problém. Většinou...
To ten FIRE 1.2 8v se nepotká taky. Nevím ale, zda je to skutečně výhoda. Když se to rozkřiklo, přestali majitelé těchto motorů zásadně měnit řemeny...
Problémy s přeskakujícími řemeny spadají někam do roku 1970, kdy touto závadou zejména v zimě trpěly první motory Lampredi ve Fiatech. Postupem času se řemeny zdokonalovaly, takže dnes obvykle "skočí" jen v případě zanedbaného servisu (může být i včas vyměněný, ale je to k ničemu, když na něj kape olej třeba z neutěsněného napínáku či prosakujícího Gufera nebo v soustavě zůstane staré přidřené ložisko).
Tedy až na výjimky...
reagovať
toskey
počet príspevkov19
dátum registrácie28.05.2010
Pondelok 13.06.2016 22:27, opel X20SE
Chybí mi tam motor X20SE od opela. Také 8 ventil, který se nemůže potkat. Nájezdy do 1 milionu km nejsou problém.
reagovať
LiborMB
počet príspevkov13
dátum registrácie01.12.2016
Štvrtok 01.12.2016 14:01, osobní zkušenost
Motor 1,9 tdi 66kW jsem měl v golfu,koupeno s 240tis km prodáno 320tis bez závad akorát vyčištěno celé sání od usazenin a jízda do Ostravy v mladickém opojení brza plyn za 5,5 dnes již nemyslitelné.A masařka s řadovým 6válcem když jsem stavěl?Postavila celý dům mnoho jízd s tažným,uvnitř nákladák na motor jsem nesáhl!Jednou při kontrole v německu zjištěn SKUTEĆNY stav km 640tis km na tacho 270tis,co dodat.Snad jen volvo 2,5 D v 320 tis problem se vstřikem,propouštěla zpátečka ale dojel jsem taky .
reagovať




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.